Průzkum zadaný společností 3M ukazuje, že spotřebitelé oceňují sledování svých LCD televizorů z různého úhlu pohledu

Nová studie, kterou si objednala společnost 3M ukazuje, že američtí spotřebitelé požadují vysoký jas a kvalitu bez ohledu na to, z jakého úhlu sledují své LCD televizory

Studii prováděla CBS Vision, výzkumná divize a laboratoř firmy CBS Corporation v Las Vegas. 3M je přední technologická společnost v odvětví vysoce kvalitní spotřební elektroniky.

Výsledky ukazují, že televize se stala hlavním centrem zábavy. Slouží k prohlížení, hraní her a připojení k webu. Spotřebitelé sledují své televize pravidelně z mnoha různých úhlů pohledu, a očekávají, že vždy uvidí jasný a ostrý obraz. Studie ukazuje, že starší spotřebitelé kladou na široký pozorovací úhel dokonce ještě vyšší důraz.

"Byli jsme rádi, že jsme spolupracovali se společností 3M, a že jsme získali bližší pohled na podstatu kvalitního spotřebitelského zážitku při sledování LCD televizních obrazovek," řekl David Poltrack, vedoucí výzkumný pracovník společnosti CBS Corporation a prezident divize CBS Vision. "Zjistili jsme, že spotřebitelé si někdy neuvědomují, že způsob, jakým sledují své LCD televize, ovlivňuje kvalitu toho, co vidí."

"Chtěli jsme pochopit, jak moc důležitý je pro zákazníky širokoúhlý jas - kombinace sledování z pohledu mimo osu a světlosti - protože to je něco, co zlepšuje technologie společnosti 3M. Tato studie ukazuje, že širokoúhlý jas je velmi důležitý, i když spotřebitelé si zpočátku tohoto parametru nejsou vědomi," řekl fyzik společnosti 3M Dr. David Lamb, vědecký poradce této studie.

Studie téměř 600 spotřebitelů, prováděná ve třech etapách po dobu čtyř týdnů zjistila, že 84 procent respondentů sleduje své televizory z různých úhlů. Dále 69 procent respondentů uvedlo, že velmi kvalitní širokoúhlý obraz je velmi důležitý. A přesto 44 procent účastníků zpočátku neznalo rozdíl v kvalitě mnoha LCD obrazovek při pohledu z boku. Jakmile však účastníci začali sledovat dvě sady různé kvality vedle sebe, 88 procent upřednostnilo displej s lepším širokoúhlým jasem - displej, který je světlejší a jasnější z různých pozorovacích úhlů.

Kromě toho výzkum ukázal, že 47 procent spotřebitelů není spokojeno s domácím nastavením režimu většiny LCD obrazovek, a že v tomto nastavení provádějí změny, což zvyšuje množství spotřebované energie.

Tento výzkum potvrzuje výsledky předchozí studie provedené v Japonsku, zaměřené na zvyky spotřebitelů při prohlížení [i] a jejich preference pokud jde o jas [ii].

Klíčová zjištění o chování spotřebitelů jsou následující:

86% spotřebitelů má plochou obrazovku

15% spotřebitelů v letošním roce rozhodně koupí novou televizi, a 60% považuje kvalitu obrazu za velmi důležitou

46% spotřebitelů obvykle sleduje svou hlavní televizi samostatně z pohledu mimo osu, což se definuje jako zorný úhel, který je více než 15% od středu.

67% spotřebitelů sleduje televizi z pohledu mimo osu společně s ostatními lidmi

52% spotřebitelů obvykle sleduje svou druhou televizi mimo osu samostatně, 65% tak činí při sledování s ostatními lidmi

84% spotřebitelů občas sleduje televizi mimo osu samostatně, 87% respondentů uvedlo, že tak činí při sledování s ostatními lidmi

Klíčová zjištění o preferencích spotřebitelů jsou následující:

47% spotřebitelů mění nastavení na televizoru tak, aby obraz byl jasnější (snížení hodnocení účinnosti ENERGY STAR)

44% spotřebitelů zpočátku nevědělo o rozdílu v kvalitě obrazu při pohledu mimo osu

88% spotřebitelů při přímém srovnání upřednostňuje sadu s lepším širokoúhlým jasem

83% mužů ve věku 55 let a starších by zaplatilo v průměru o 200 dolarů více za TV s lepším širokoúhlým jasem, totéž platí pro 64% žen ve věku 55 let a starších

Další informace o názoru společnosti 3M na širokoúhlý jas LCD televizorů, o možnostech, jak mohou spotřebitelé vybrat nejlepší LCD televizor, nebo fotografie Dr. Lamba s LCD televizory najdete na stránkách http://www.3M.com/makesyouwonder.

O společnosti 3M

Společnost 3M je od roku 1995 jedním z hlavních dodavatelů průmyslu spotřební elektroniky, který poskytuje stále jasnější, světlejší a úspornější obraz. 3M zachycuje jiskry nových myšlenek a transformuje je do tisíců geniálních výrobků. Naše kultura tvůrčí spolupráce inspiruje nikdy nekončící proud výkonných technologií, které zlepšují kvalitu života. 3M je inovační společnost, která nikdy nepřestane vynalézat. Společnost dosahuje tržeb 27 miliard dolarů, zaměstnává asi 80 000 pracovníků po celém světě, a působí ve více než 65 zemích. Další informace najdete na stránkách http://www.3M.com nebo sledujte @3MNews na Twitteru.

O společnosti CBS Vision

CBS Vision je výzkumná jednotka společnosti CBS Corporation (burzovní index NYSE: CBS.A a CBS). Je určena k provádění průzkumu a poskytování poznatků o nových technologiích a o zvyklostech spotřebitelů médií. Vytváří výstupy pro reklamu na trhu s médii a sdílí znalosti se všemi divizemi společnosti CBS Corporation a také s vnějšími zákazníky a potenciálními partnery. Většina výzkumu této jednotky se provádí v CBS Television City, což je špičkové moderní zařízení, které se nachází v MGM Grand Hotelu v Las Vegas.

[i] 2007 T. Fujine, Y. Kikuchi, M. Sugino, Y. Yoshida, Japanese Journal of Applied Physics, svazek. 46, č. 3B, str. 1358-1362 (2007).

[ii] 2011 T. Matsumoto, S. Haga, T. Nakatsue, S. Kubota, Y. Kubota, K. Imabayashi, K. Kishimoto, S. Goshi, S. Imai, Y. Igarashi, SID 18.2 (2011).

Fotografie a multimediální galerii najdete na adrese: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50107583&lang=en

Kontakty

Lilja Inc. pro společnost 3M

Mary Lilja nebo Alex Cook, 952-893-7140

612-590-1522 (mobil)

mcl@lilja.com

Zdroj: 3M

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-elektronika-3M

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.