Propojení značky a zákazníka

Nebude to trvat dlouho a brněnský autosalon CARent se stane prvním oficiálním FordStorem na Moravě. Vyššího ocenění už prodejci vozů Ford po celém světě dosáhnout nemohou.

Hlavním strůjcem tohoto povýšení je přitom náš tým. Parta lidí, která Fordům zasvětila velkou část života. I přes dlouholeté zkušenosti nechceme zůstat stát na místě. Právě v posledních měsících společně absolvujeme program Propojení značky a zákazníka. "Velmi dobře si uvědomujeme, že naši zaměstnanci i zákazníci jsou skuteční lidé. Budováním pozitivní atmosféry mezi zaměstnanci směřujeme k celkově dobré atmosféře v autocentru. Cílem naší strategie, je samozřejmě přenést tyto emoce i na zákazníka.“ komentuje Lubomír Hartman, předseda představenstva CARent, a.s.

Zmíněný program Propojení značky a zákazníka stojí na průzkumu nadšení členů týmu, zkušenosti zákazníka a určení oblastí ke zlepšení. Iniciátorkou celé strategie je sama Elena Ford, která před časem program úspěšně implementovala ve Spojených státech. Její ambicí je pozvednout značku Ford na zcela novou úroveň.

Kontakt:

Tereza Sigmundová

CARent, a.s.

e-mail: tereza.sigmundova@carent.cz

tel.: 725 713 513

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-automoto-firmy-CARent

Oblast
Jihomoravský (bn)

Kategorie
Auto-moto, doprava a stroje

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.