Projekt spojení marketing CIMA marketing MBA VŠMIEP byl zahájen

Jedná se o evropsky ojedinělý projekt, ve kterém po absolvování MBA programu VŠMIEP mohou absolventi potvrdit své kompetence v marketingu a získat tak ještě mezinárodně uznávaný titul CIMA C, a to bez nutnosti absolvovat jeho vzdělávací program

Institut CIMA připravil společný projekt MBA s Vysokou školou manažerské informatiky, ekonomiky a práva v Praze.

Jedná se o evropsky ojedinělý projekt, ve kterém po absolvování MBA programu "Expert marketingu a komunikace 2.0" mohou absolventi potvrdit své kompetence v certifikačním procesu CIMA a získat tak ještě mezinárodně uznávaný titul CIMA C, a to bez nutnosti absolvovat jeho vzdělávací program.

Spojení programu MBA a akreditované certifikace nezávislým hodnotícím orgánem je přidanou hodnotou programu MBA, prokazuje ověřenou kvalitu programu a získaných znalostí a dovedností, a představuje "value for money".

"CIMA je jedinou nezávislou institucí pro ověřování kompetencí osob pro marketing a prodej. Program MBA VŠMIEP je jedinečný program, který posune účastníky do oblasti reálné znalosti a dovednosti marketingového řízení," řekl ředitel Certifikační sekce CIMA ing. Otakar Pivoda.

Výuka oboru "Expert marketingu a komunikace 2.0" bude zahájena v druhé polovině dubna 2015, projekt úspěšně startuje a na konci března bude končit termín pro přihlášky na první jarní běh studia.

Výuka bude probíhat o víkendech, výuková část skončí v únoru 2016 a první absolvent budou obhajovat závěrečnou MBA práci již v jarním termínu v roce 2016. Na získaný titul MBA bude bezprostředně navazovat certifikace CIMA C.

Přihlášky ke studiu je možno podat elektronickou formou na webu www.lepsimba.cz. Možnost podání přihlášek pro jarní kolo studia MBA je do 30. Března 2015.

Kontakt:

Ing. Otakar Pivoda

e-mail: cima@cima.cz

www.cima.cz

www.lepsimba.cz

Klíčová slova ČR-školy-reklama-vysoké-CIMA

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Věda, vzdělávání a školství

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.