Prohlášení společnosti Best Western International

Toto prohlášení si klade za cíl poskytnout další podrobnosti o značně zkresleném článku, který byl otištěn v listu The Sunday Herald ve Skotsku a týká se porušení centrálního systému rezervací společnosti Best Western.

Můžeme potvrdit, že dne 21. srpna 2008 došlo ke třem nezávislým pokusům o přístup k určitým informacím, které byly provedeny prostřednictvím jednoho přihlašovacího ID ze stejného hotelu. Jedná se o stosedmipokojový hotel Best Western na zámku Schloss Kopenick v německém Berlíně, kde antivirový program v hotelu identifikoval virus Trojského koně. Odhalené přihlašovací ID umožnilo přístup k údajům o rezervacích pouze v tomto zařízení. Přihlašovací ID bylo okamžitě zrušeno a počítač, o který se jednalo, byl okamžitě vyřazen z provozu.

Můžeme rovněž potvrdit, že jsme byli schopni zúžit počet zákazníků, kteří by mohli být tímto porušením bezpečnosti ovlivněni, na deset osob. V současné době tyto zákazníky kontaktujeme a nabízíme jim pomoc, pokud je to nezbytné.

Na dalším vyšetřování spolupracujeme s FBI a mezinárodními orgány.

Poznámky:

Odhalené uživatelské ID umožnilo přístup pouze k rezervacím v jednom hotelu a neexistuje důkaz o neoprávněném přístupu k informacím v jiném hotelu řetězce Best Western.

Společnost Best Western vymazává údaje o rezervacích do sedmi dnů po odjezdu hosta, takže potenciální odhalení dat je omezeno na

(1) hosty, kteří odjeli do týdne před odhalením informací;

(2) stávající hosty;

(3) budoucí hosty tohoto hotelu.

Neexistují důkazy o neoprávněném přístupu k jakýmkoli jiným informacím o zákaznících.

Při naší každodenní práci postupujeme podle norem pro zajištění ochrany osobních údajů Payment Card Industry (PCI) Data Security Standards (DSS). Abychom je dokázali plnit, provozuje společnost Best Western zabezpečenou síť chráněnou firewally a uplatňuje velice přísnou politiku v oblasti zabezpečení informací. Pravidelně testujeme naše systémy a postupy, pokud jde o zabezpečení informací o našich hostech, a využíváme služeb předních nezávislých společností, které posuzují naši činnost v této oblasti. Rovněž vymazáváme informace o kreditních kartách a všechny další osobní informace o hostech poté, co odjedou.

Vzhledem k povaze zabezpečení informačních technologií, absenci důkazů o skutečných snahách neoprávněně získat přístup do našeho systému, musí společnost Best Western reagovat na nejvyšší úrovni v následujících čtyřech oblastech: (1) pokračovat v monitorování podobných aktivit; (2) pomáhat orgánům, které prosazují zákony, a našim partnerům z oblasti zpracovávání kreditních karet při jejich vyšetřování; (3) rozšiřovat již tak přísný systém zabezpečení informací, který je samozřejmě v souladu s normami PCI; (4) uplatňovat ty nejlepší postupy pro ochranu osobních informací v našich 4000 hotelech po celém světě. Aktivně se angažujeme ve všech čtyřech těchto oblastech v zájmu našich vážených zákazníků a členských hotelů.

Všechny další důležité informace zveřejníme, až budou k dispozici. Zákazníci, kteří se chtějí informovat, mohou volat na oddělení péče o zákazníky společnosti Best Western na číslo 800-528-1238 (ve Spojených státech amerických).

O SPOLEČNOSTI BEST WESTERN INTERNATIONAL

Společnost Best Western International je NEJVĚTŠÍ HOTELOVÝ ŘETĚZEC NA SVĚTĚ (THE WORLD'S LARGEST HOTEL CHAIN(R)), který zajišťuje marketing, rezervace a provozní podporu pro více než 4.000(1) členských hotelů, které vlastní a provozují nezávislí majitelé v 80(1) zemích a oblastech po celém světě. Společnost Best Western je průkopníkem v této oblasti od roku 1946 a stala se kultovní značkou, která každou noc přivítá ve svých hotelech 400 000(1) hostů. Diverzifikovaná nabídka společnosti Best Western, která je její největší předností, pramení z podnikatelského modelu umožňujícího majitelům hotelů maximální flexibilitu, aby dokázali uspokojovat specifické potřeby trhu. Společnost Best Western věnuje stejnou pozornost lidem, kteří cestují pracovně i ve svém volném čase a nedávno se vydala na pětiletou misi, v rámci které chce stanout v čele hotelového průmyslu v oblasti péče o zákazníky. Pokud chcete získat další informace nebo si zajistit rezervaci, navštivte prosím internetové stránky na adrese http://www.bestwestern.com.

(1) Čísla nejsou přesná a mohou se měnit.

KONTAKT:

Best Western International

Troy Rutman

Mobil : 00 + 1 +602.578.0086

Kancelář : 00 + 1 +602.957.5668

Email :Troy.Rutman@bestwestern.com

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

Klíčová slova USA-hotely-média-právo-firmy-Best Western International-PROTEXT

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Služby, cestovní ruch

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.