Produkt Fruit2day(R), uvedený na trh v USA, umožní americkým zákazníkům zcela nový způsob konzumace ovoce * Nový ovocný nápoj a svačinka zaplaví prodejní regály v celé zemi

Většina Američanů miluje ovoce, ale málo z nich ho konzumuje v dostatečném množství. Podle Nadace Produce for Better Health Foundation (Vyrábět pro lepší zdraví) 90 procent Američanů nejí čtyři porce ovoce denně, což je množství doporučené v pokynech pro výživu (USDA Dietary Guidelines) pro dietu s 2.000 kalorií. Nyní společnost Hero/WhiteWave představuje zcela nový způsob konzumace ovoce - nový produkt s názvem Fruit2day(R) - ovocnou přesnídávku ve formě nápoje a přesnídávky s opravdovými kousky ovoce v lahvi. Produkt Fruit2day přináší Američanům nový způsob, jak zařadit do jejich jídelníčku ovoce.

Fruit2day poskytuje přírodní ovocnou výživu bez loupání, odpeckovávání, rozmačkávání, potřísnění nebo dokonce ulepených prstů.

Zcela přírodní produkt: Fruit2day je vyroben kombinací kousků skutečného ovoce, ovocné dřeně a šťávy bez přídavku cukru a konzervantů.

Dávkovaná výživa: Každá lahvička v balení Fruit2day se dvěma různými druhy ovoce a antioxidantů má hmotnost 191 gramů (6,75 unce) a obsahuje pouze 110 až 120 kalorií v závislosti na příchuti. Je vynikajícím zdrojem vitamínu C, který poskytuje zákazníkům poloviční požadovanou dávku ovoce a přináší jim výživnou svačinu kdykoli během dne.

Přenosný: Konzumace ovoce, které se musí loupat, odpeckovat, krájet nebo jíst vidličkou je pro lidi, kteří jsou v pohybu obtížná. Lahvička s porcí Fruit2day se hodí kdykoli během dne jako ovocná přesnídávka.

"Fruit2day je nový způsob, jak jíst ovoce a užívat si to. Jde o porcovanou, zcela přírodní přesnídávku s dvěma druhy ovoce v každé lahvičce," řekla Lisa Drayerová, uznávaná poradkyně pro výživu, zastánkyně zdravé výživy a mluvčí produktu Fruit2day. "Díky produktu Fruit2day můžete snadněji konzumovat více ovoce během dne, ať už pracujete venku, jste na cestě, nebo potřebujete jen výživnou vzpruhu mezi jídly."

Zákazníci mohou jíst šťavnaté kousky ovoce a zároveň si vychutnávat sametovou lahodnou chuť dřeně a šťávy. Produkt Fruit2day je nabízen ve čtyřech lákavých kombinacích příchutí: jahoda-pomeranč, mango-broskev, ananas-banán a třešeň-hroznové víno. V obchodech se po produktu Fruit2day můžete ohlížet od začátku května 2009. Doporučená maloobchodní cena za každé dvoubalení je 3,79 amerického dolaru.

"Snaha o to zařadit do jídelníčku více ovoce je stejná v Evropě i USA, zejména díky stoupajícímu počtu zákazníků, kteří mají na mysli své zdraví," řekl Hanno Holm, prezident a generální ředitel společnosti Hero/WhiteWave, společného podniku vytvořeného za účelem uvedení značky na trh. "Produkt Fruit2day je skutečná novinka. Jde o nový způsob, jak konzumovat a užívat si ovoce. Je založen na našem úspěchu v Evropě a výsledcích zákaznického průzkumu v USA. Těšíme se na jeho rozvoj v Americe."

Společnost Hero/WhiteWave chce přinést produkt Fruit2day americkým zákazníkům. V rámci přípravy uvedení produktu Fruit2day na trh, investovala společnost několik milionů dolarů do rozšíření výrobního závodu společnosti WhiteWave Foods v Mount Crawford, v americkém státě Virginia. Tato investice zvýšila ekonomickou aktivitu ve společnosti a stále podporuje rozvoj firmy.

Podrobnější informace o výživových vlastnostech společnosti Fruit2day a příznivých vlastnostech ovoce naleznete na internetové adrese Centra pro výživu (Fruit2day Nutrition Center) na adrese www.Fruit2day.com.

Společnost Hero/WhiteWave je strategický společný podnik švýcarské firmy Hero Group a společnosti WhiteWave Foods Company, plně vlastněné pobočky Dean Foods Company (burzovní index NYSE: DF) se sídlem v Broomfieldu, v americkém státě Colorado.

O společnosti HERO

Společnost Hero, mezinárodní skupina se značkami, zaměřenými na potravinářské výrobky, byla založena v roce 1886, ve švýcarském Lenzburgu, a snaží se vyrábět vysoce kvalitní potraviny v nejdůležitějším kategoriích, jako je výživa pro kojence a ovoce. Společnost Hero podniká v Evropě, Severní Americe, na Středním východě, v Africe, Turecku a Střední Asii. V Severní Americe prodává společnost Hero přední značky v oblasti výživy pro kojence (Beech-Nut(R)), dekoračních a sezónních produktů (Cake Mate(R), Paas(R), Pumpkin Masters(TM), Houston Harvest) a džemů (Hero).

O společnosti WHITEWAVE

Společnost WhiteWave Foods vznikla v době, kdy firma Dean Foods Company (burzovní index NYSE: DF) konsolidovala většinu svých značek do jedné organizace zaměřené na balené spotřební zboží. Společnost má centrálu v americkém státě Colorado a je průkopníkem v oblasti vytváření zdravých, moderních a zodpovědně vyráběných potravin, jako jsou například přední značky v oblasti organické a přírodní výživy Horizon Organic(R), sójové mléko Silk(R) Soymilk a jogurty Rachel's(TM) a samozřejmě tekuté mlékárenské výrobky s kulturami International Delight(R) a LAND O'LAKES(TM). Více informací naleznete na internetové adrese www.whitewavefoods.com.

Zdroj: Hero/WhiteWave

Kontakt

Christine Dooleyová ze společnosti Ketchum

Tel.: +1-312-228-6814

E-mail: Christine.Dooley@Ketchum.com, pro společnost Hero/WhiteWave

Klíčová slova USA-potraviny-trh-Hero/WhiteWave

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Obchod, marketing
Potraviny, gastronomie

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.