Prodejci elektra se připravují na nejsilnější sezónu výprodejem

EURONICS Mladá Boleslav

EURONICS Mladá Boleslav

Po prodejně slabším létě se prodejci domácího elektra a elektroniky snaží nalákat zákazníky do prodejen a vyprodat skladové zásoby. Většina výrobců domácích spotřebičů, ale hlavně černého elektra, uvádí své dlouho očekávané novinky právě v průběhu podzimu. Pro ty je potřeba vytvořit prostor a mohutné slevové akce jsou nejúčinnějším nástrojem. Doslova žně však začnou obchodníkům s elektrem před Vánocemi. Výprodeje mají také za úkol upoutat pozornost těch, kteří čekají na uvedení nejčastěji nové audio či video techniky, chytrého telefonu nebo novinky z oblasti informačních technologií.

Obchod s elektrem má podstatně nižší marži než např. módní průmysl. Je to způsobeno nákladovou náročností již při výrobě. I z toho důvodu není žádoucí, aby se jednotlivý prodejci přebíjeli cenou. „Z našich zkušeností víme, že cena není jediným rozhodujícím aspektem, který přiměje zákazníka ke koupi. Mimo akční ceny nabízíme také standardní službu záruka 40 měsíců zdarma k vybraným produktům a v rámci probíhajícího Hvězdného výprodeje také splátkový prodej s 0% navýšením,“ vysvětluje strategii Euronicsu jeho tiskový mluvčí Bohuslav Komín.

Už v pondělí 10. září spustí Euronics na svých prodejnách a e-shopu www.euronics.cz třetí ročník výprodejové akce nazvané Hvězdný výprodej. Na více než 160 prodejnách po celé České republice budou moci zákazníci využít zajímavé ceny jak na starší typy např. televizorů nebo ledniček, tak si ale pořídit i nejprodávanější Full HD LED televizor od renomovaných výrobců jako je LG, Samsung nebo Panasonic.

Kontakt:

Kontakt PR EURONICS:

MC CONSULTANT s.r.o.

Jana Holoubková

e-mail: jana@mc-consultant.cz

tel.: 728 670 959

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz

Klíčová slova ČR-trh-elektronika-firmy-Euronics

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.