Procurri, přední společnost v oblasti záchrany dat a údržby informačních technologií, dnes představila novou globální značku a identitu, včetně nového firemního loga a webových stránek.
Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150115/169355
Název Procurri, který v překladu z latiny znamená „na čele pelotonu", vyjadřuje snahu firmy stát se jedničkou na globálním trhu v oblasti služeb pro datová centra.
Nová identita značky představuje zásadní změnu v celkové vizi, poslání i grafickém ztvárnění značky Procurri. Signalizuje budování nové silné a jednotné globální organizace, jejíž základy byly položeny před šesti měsíci, kdy došlo k integraci jednotlivých sesterských společností Procurri LLC, Tinglobal Holdings Ltd, ASVIDA® Asia Pte Ltd a Verity Solutions Sdn Bhd.
"Od integrace naší společnosti potřebujeme novou identitu značky, která by jasně a srozumitelně vyjadřovala vizi a orientaci Procurri na to, stát se nejlepším světovým poskytovatelem služeb v oblasti záchrany dat a údržby informačních technologií, " řekl Sean Murphy, generální ředitel Procurri. "Věříme, že nová identita a logo naší značky, dobře vyjadřují globální dosah, infrastrukturu a zdroje firmy a naše poslání měnit způsob, jakým lidé ve světě nakupují informační technologie."
V rámci nové identity představila i logo, na kterém se nachází dva šípy. Jeden směřuje dopředu a ukazuje neustálou snahu firmy dívat se vpřed a postupovat ke svému cíli, zatímco zpětný šíp symbolizuje prověřenou strategii zpětné logistiky, kterou firma uplatňuje. Prolínající se šípy také symbolizují synergii a těsné vazby, které máme s našimi zákazníky a partnery. Firemní barvy - modrozelená a šedá - symbolizují vlastnosti a ducha naší značky - hospodárnost, spolehlivost a profesionalitu - které jsou základním kamenem strategie podnikání Procurri.
Procurri má pobočky v Singapuru, Malajsii, Číně, USA a Spojeném Království a v roce 2015 plánuje další posilování svých pozic a hledání strategických příležitostí k akvizicím v Latinské Americe a Indii. Firma již dříve oznámila svůj záměr zbavit se do roku 2016 vedlejších aktivit, aby mohla svým akcionářům nabídnout vyšší hodnotu.
Více informací o společnosti Procurri najdete na webových stránkách www.procurri.com. Video zobrazující novou identitu značky Procurri, můžete zhlédnout zde.
Kontakt pro média:
Selina Lim / Fiona Wong
DeClout Limited
T: +65-6818-1807