Vedoucí čínští obchodníci budou hovořit na 43. světovém kongresu IAA.
Mezinárodní reklamní asociace (International Advertising Association, IAA) pořádá od 8. do 10. května 2014 v Čínském národním kongresovém centru v Pekingu svůj 43.světový kongres.
Fotografie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140408/DC01175LOGO
Uskupení mezinárodních a čínských firem a značek vede Sir Martin Sorrell, generální ředitel společnosti WPP Plc.
Pan Faris Abouhamad, předseda představenstva a globální prezident IAA uvedl: "Delegáti ze čtyřiceti zemí uslyší příspěvky o inovacích a pokroku a o tom, jak značky, agentury, média, futuristé a ekonomové řeší problémy, kterým čelí dnešní reklamní průmysl". Témata budou následující: jak značky pracují s médii, aby si udržely přední pozici, vznik automatizovaného nákupu médií, budoucí výhled pro média, evoluce značek v Číně, další kroky pro nativní obsah, evoluce modelu klient / agentura, vyhlídky pro samoregulaci, postřehy z inovací čínských internetových gigantů, co dělat a co nedělat na největších světových spotřebitelských trzích, jak vypadají mobilní technologie v Číně a všechno z pohledu milénia!
Seznam řečníků: Ian Alwill - Australian Standards Bureau; Tim Andree - Dentsu Aegis Network; Bharat Avalani - Unilever; Scott Beaumont - Google; Bhaskar Bhat - Titan Company; Dr Jeffrey Cole - Centre for the Digital Future, USC Annenberg School; Jean-Marie Dru - TBWA; Serge Dumont - Omnicom; Zhang Gouhua - SAIC; He Haiming - CCTV; Jeff Han - Tencent; Andy Hart - Microsoft; Ben Hughes - Financial Times; Lei Jun - Xiaomi Tech; Zeng Liang - Baidu; Carla Michelotti, Leo Burnett; Angela Mills Wade - EPC; Zhong Ming - Hakuhodo Institute for Life and Living; Tomaz Mok - McCann Guanming China; Rob Norman - WPP; Greg Paull - R3; Doug Pearce - OMG China; Matt Seiler - IPG Mediabrands; Li Shufu - Geely Automobile Holdings; Atifa Silk - Campaign Asia-Pacific; T.B. Song - Ogilvy & Mather Greater China; Rose Tsou - Yahoo!; Andrew Ward - Etihad Airways; Xiong Xiaoge - IDG; Li Ya - Phoenix New Media a Chen Yan - Focus Media.
Očekává se, že této celosvětové konference se zúčastní přes 1000 delegátů ze čtyřiceti zemí. Akci uvádí Mezinárodní reklamní asociace a Čínská reklamní asociace. Spoluhostitelem jsou Státní správa průmyslu a obchodu a Magistrát hlavního města Pekingu. Delegáti se mimo jiné mohou těšit na fascinující večerní program na takových místech, jako je Velká lidová hala a Zakázané město.
Registrovat se můžete na adrese: www.iaa75.org/beijing
Další informace poskytne Michael Lee, Generální ředitel IAA, michael.lee@iaaglobal.org
Telefon: +1-646-722-2612
IAA: www.iaaglobal.org