Britové jsou velmi zdvořilí a Čína je známá jako země úsměvů. V oblasti hotelnictví ale ostatní národy tuto jejich pověst příliš nepotvrzují. Ukázala to aktuální anketa portálu hotel.info [ http://www.hotel.info ]. Tento bezplatný online hotelový rezervační systém s více než 210 000 hotely na celém světě se podrobněji zaměřil na hodnocení svých více než čtyř milionů zákazníků na téma vstřícnosti a kompetentnosti hotelového personálu.
Výsledek: v Plzni nejvíce zabodovali zaměstnanci hotelů svým přátelským přístupem a také v Tokiu je host středem zájmu. Londýn a Peking mají naopak ještě potenciál ke zlepšení.
Plzeň s velkým náskokem na prvním místě, Praha se nedostala mezi nejlepších pět
V národním srovnání byli zákazníci s hotelovým personálem nejvíce spokojeni v Plzni. Hoteloví hosté přidělili tomuto univerzitnímu a biskupskému městu 1. místo v žebříčku 5 nejpřátelštějších a nejkompetentnějších zaměstnanců v hotelnictví. 2. a 3. místo obsadila Ostrava a České Budějovice. Do seznamu nejlepších se nedostalo hlavní město Praha se 7,98 bodu.
Celkově udělili zákazníci českým hotelům v průměru 8,05 bodu a potvrdili tak převážně přátelskou a kompetentní pověst hotelových zaměstnanců.
Podle hotelových hostů je nejvstřícnější obsluha v Tokiu
Tokio získalo čelní pozici mezi metropolemi na celém světě. S velkým náskokem a známkou 8,62 bodu v hodnocení vstřícnosti a kompetentnosti zaměstnanců vede japonské hlavní město žebříček před druhými Helsinkami. Také varšavský hotelový personál je vůči hostům velmi přátelský a ochotný. Zákazníci zařadili polskou metropoli doprostřed mezinárodního žebříčku 20 nejlepších měst. Ve srovnání jednotlivých států se Polsko s 8,22 bodu umístilo rovněž velmi dobře.
Úplnou tiskovou zprávu najdete zde:
http://www.hotel.info/Press.aspx?item=1422&mode=article
Kontakt pro tisk:
Aleksander Szumilas
hotel.de AG
Hugo-Junkers-Straße 15-17
90411 Nürnberg
Germany
Tel.: +49-(0)911-59832-0
Fax: +49-(0)911-59832-11
E-mail: presse@hotel.info