Mladí spotřebitelé z Číny se postupně stávají hnací silou, která ovlivňuje rozsáhlý a dynamický módní svět. Zaujímají k módě neotřelý postoj a mají specifický vkus. Cílem nových módních značek, hledajících své místo na rostoucím soutěživém trhu, je udržet si přízeň mladých spotřebitelů. Na nové módní značky je vyvíjen tlak, aby uspokojily požadavky svých zákazníků a vytvořily jedinečnou firemní kulturu, která bude stavět na loajalitě a pocitu, že zákazníci někam patří.
Za těchto okolností byl v roce 2011 vytvořen směr nazvaný "CHIC-YOUNG BLOOD". Přináší čerstvý vítr na Mezinárodní veletrh oděvů a doplňků v Číně. CHIC-YOUNG BLOOD je mezinárodní program vybudovaný organizátory CHIC (China International Clothing) pro domácí i zahraniční mladé módní značky, aby jim umožnil získat nový potenciál a lépe se zakořenit na čínském trhu.
CHIC-YOUNG BLOOD je kombinací “módy, obchodních příležitostí, her a zábavy” a ukazuje nápady a prvky každé ze značek kreativními metodami. Zároveň s tím také shromažďuje cesty prodeje, investiční společnosti, kupce, dodavatelské řetězce, média a módní autority udávající trendy. Tato akce uvádí všechny účastníky do pozitivní atmosféry, aby inspirovala nové módní značky a pomohla jim rozvíjet obchodní příležitosti a obchodní nápady.
CHIC-YOUNG BLOOD se bude konat 26.-28. října 2012 v klubu 751 D PARK a předpokládá se, že to bude velká událost čínského rostoucího módního průmyslu.
KONTAKT: Cindy Zhang ze společnosti China World Trade Center, zhangdongmei@cwtc.com, nebo +86-10-6505-1041