Pobočky České pošty čelí nové konkurenci

Počet podaných dopisů na pobočkách České pošty je meziročně na ústupu a ruku v ruce s tím i počet lidí, kteří poštu navštěvují. A navíc se teď stávajícím zákazníkům otevírá možnost, jak na poštu nechodit vůbec.

Ve Zlíně vznikl projekt s názvem Listonoška.cz, který lidem umožňuje zřídit poštovní schránku přímo v počítači a posílat dopisy bez nutnosti navštívit poštu - a za nižší ceny než na poštovních přepážkách.

Projekt funguje tak, že při podávání dopisů obchází pobočky pošty a dopisy podává přes internet přímo do tiskových středisek spadajících pod Českou poštu. Tam ho automatické linky vytisknou, zabalí a pracovníci pošty doručí.

Lidem tak odpadá cestování na poštu a ještě mohou uspořit až 20% na poštovném.

České poště možná hrozí další úbytek návštěvníků poboček, ale protože Listonoška využívá její služby, příjmy z poštovného ji částečně zůstanou.

-----

Informace o poklesu podaných dopisů pochází z výročních zpráv České pošty.

KONTAKT:

www.listonoska.cz/media

Klíčová slova ČR-komunikace-služby

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Služby, cestovní ruch

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.