Platí to Kvído aneb volání zdarma

V oblasti marketingu se stále více prosazují tendence směrující k využívání nestandardních forem reklamy, které přinášejí řadu výhod jak pro zákazníky, tak pro inzerenty. V MEDIA FACTORY vznikla webová aplikace http://www.platitokvido.cz pro společnost Telefónica O2, která představuje novou koncepci využití reklamy v hlasových službách. V této souvislosti přichází na český trh zbrusu nová značka "Platí to Kvído", která bude zákazníkům přinášet výhodné služby založené právě na jejich úhradě reklamou.

"Na spolupráci s odborníky z MEDIA FACTORY oceňujeme profesionální přístup a flexibilitu, s jakou přistoupili k řešení celého projektu. Při vývoji Kvídova volání jsme se mohli spolehnout na jejich nápaditost i technologickou vyspělost, a také díky tomu můžeme našim zákazníkům nabídnout unikátní službu volání zdarma," říká Zdeněk Mrkva, Advertising Business Line Manager ze společnosti Telefónica O2.

Platí to Kvído nabízí zákazníkům možnost volat po dobu jedné minuty na libovolné mobilní i pevné číslo v rámci České republiky zcela zdarma. Stačí, pokud před hovorem vytočí speciální číslo 829 829 829 a vyslechnou si krátké reklamní sdělení. Poté již navolí pouze telefonní číslo volaného a mohou jednu minutu volat zadarmo.

Prezentace využívá moderních FLASH technologií. Animovaná postava Kvída provází návštěvníka webu na každé stránce, a představuje tak personifikovanou službu, čímž doplňuje uživatelsky příjemné prostředí.

Nedílnou součástí prezentace je také aplikace na prodej reklamního prostoru inzerentům. Pro zadavatele reklamní kampaně je připraveno na adrese http://inzerenti.platitokvido.cz interaktivní rozhraní, kde si sami vyberou a nastaví všechny parametry jednotlivých kampaní. Na těchto stránkách jsou jim k dispozici také přesné statistiky s informacemi o počtu volajících, cílové skupině nebo počtu přepojených hovorů či zaslaných promo SMS zpráv. Aplikace umožňuje snadné zadávání a řízení reklamy, včetně jednoduché kontroly a přehledu o průběhu kampaně.

Hlavním přínosem této reklamy pro zadavatele je především vysoká efektivita, možnost přesného zacílení a okamžité interakce zákazníka. Další výhodou je možnost okamžité zpětné vazby - zákazníci se mohou nechat jednoduše na zadavatele přepojit či si od něj nechat zaslat reklamní SMS zprávu.

"Tento nový reklamní kanál umožňuje zadavatelům také mnohem efektivnější využití nákladů. Díky vhodnému zacílení je možné oslovit velkou skupinu potencionálních zákazníků za mnohem výhodnější cenu než tomu je u klasických reklamních kanálů," doplňuje Jana Vyhlídalová, ředitelka pro Informační a reklamní služby společnosti Telefónica O2.

Kvídovo volání je v současné době určeno všem mobilním i fixním zákazníkům společnosti Telefónica O2. V první fázi může každý uživatel uskutečnit až 10 sponzorovaných volání týdně. Pro navýšení týdenního limitu hovorů až na dvojnásobek stačí pouze jednoduchá registrace uživatele na internetových stránkách http://www.platitokvido.cz a zákazník tak získá až 80 minut volání na měsíc.

Stejně jako sama služba, je i webová prezentace průběžně rozvíjena a uživatelům neustále nabízí nové funkce a drobná zlepšení k jejich spokojenosti.

Kontaktní informace pro média:

Ing. Leoš Špachta, Sales & Marketing Manager, MEDIA FACTORY Czech Republic a.s.

E:// leos.spachta@mediafactory.cz M:// +420 605 204 542

Klíčová slova ČR-internet-reklama-komunikace-firmy-Media Factory Czech Republic-PROTEXT

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.