Tempo vývoje a inovací e-marketingu OREA HOTELS připravilo týmu MEDIA FACTORY, který realizuje komplexní řešení internetových služeb tohoto hotelového řetězce, náročnou výzvu. Nový webový portál (http://www.orea.cz) je výsledkem dlouhodobého úsilí, které bylo naplněno systematickou přípravou projektu a analýzami, jak co nejlépe nabídnout zážitky a služby spojené s ubytováním. Zážitková turistika je trendem současnosti - každý si může dopřát romantický víkend na zámku, wellness program pro zdraví nebo pobyt spojený s golfem nebo cykloturistikou.
Webový portál prezentuje celkem 33 hotelů a restaurací, je napojen na aplikaci pro online rezervaci a zároveň na e-shop přímého prodeje služeb. Řešení je postaveno na publikačním systému MEDIA FACTORY a dále individuálně přizpůsobeno potřebám projektu. Navigace stránkami umožňuje nabízet související služby a vybírat hotely nejen podle polohy a požadovaných služeb, ale i podle zaměření zážitkových programů. Naprostou novinkou je zavedení e-shopu, který paralelně s on-line systémem prodává jak dárkové šeky a poukazy na konkrétní pobyty, tak i pobyty nevázané na konkrétní termín pro ty zákazníky, kteří je nakupují jako dárek. Hlavním přínosem tohoto řešení je komfortní prostředí pro uživatele, snadné vyhledávání informací různými způsoby a možnost on-line rezervací a plateb. Měsíčně navštíví stránky OREA HOTELS v průměru 50.000 návštěvníků a jejich počet se po spuštění nové webové aplikace stále zvyšuje.
"Podpora e-marketingu a prodeje zážitkových pobytů přes internet je pro OREA HOTELS klíčovým marketingovým i obchodním cílem, a proto jsme po zkušenostech z prvních měsíců provozu nového řešení rádi, že se řešení osvědčilo a předčilo naše očekávání. Na spolupráci s MEDIA FACTORY nejvíce oceňujeme schopnost naslouchat našim požadavkům, pochopit jejich význam v našem oboru podnikání a navrhnout takové internetové řešení, které umožní jejich optimální realizaci a splnění plánovaných cílů," uvádí Tomáš Klimíček, E-marketing manager společnosti OREA HOTELS.
MEDIA FACTORY Czech Republic, a.s. (http://www.mediafactory.cz) je přední český poskytovatel komplexních internetových služeb a zakládající člen oborové Asociace dodavatelů internetových řešení. Mezi klienty společnosti patří např. Hypoteční banka, Modrá pyramida stavební spořitelna, Raiffeisenbank, FERRERO Česká, OPAVIA-LU, holding UNIPETROL a řada dalších.
Kontakt:
Ing. Leoš Špachta, Sales & Marketing Director
e-mail: leos.spachta@mediafactory.cz
tel.: +420 605 204 542