Díky nově rozšířené platformě přibudou do nabídky nové galerie a umělci, zúčastní se více muzeí a současně budou více zapojena sociální média a mobilní interakce
VIP Art Fair, první světový veletrh soudobého umění, který je pořádán výhradně online, oznamuje, že druhý ročník tohoto veletrhu, s názvem VIP2.0, se uskuteční od 3. do 8. února 2012 na VIPArtFair.com ( http://www.vipartfair.com. Přední mezinárodní galerie zde nabídnou umělecká díla v hodnotě od 500 dolarů až po více než 1 milión dolarů.
Veletrh VIP Art Fair, jehož provoz byl zahájen v lednu 2011, využívá internetovou technologii s jejíž pomocí vytváří živé online tržiště, kde si zájemci mohou prohlédnout či zakoupit umělecká díla od předních umělců z celého světa, nebo o takových dílech získat užitečné informace.
Ředitel veletrhu, Noah Horowitz, vysvětluje: "VIP přebírá úspěšný model fyzických veletrhů umění a navíc je otevřený mnohem širší veřejnosti a spojuje tak uměleckou komunitu s největšími prodejci umění na světě."
Na veletrh se již zaregistrovalo 100 galerií ze 32 zemí světa, včetně Latinské Ameriky a Středního Východu, a to se značným předstihem. Mezi galerie, které se veletrhu zúčastní, patří Zwirner (New York City), White Cube (Londýn), Pace (New York City, Peking), Hetzler (Berlín), Ropac (Paříž, Salzburg), Fraenkel (San Francisco), Goodman (New York City, Paříž) a Hyundai (Soul). Kompletní seznam galerií je k dispozici na stránkách VIPArtFair.com ( http://www.vipartfair.com/galleries.
Nový viceprezident firmy pro technické zázemí, Severin Andrieu-Delille, řekl: "Při prvním ročníku našeho veletrhu docházelo k přetěžování systémů v důsledku vysoké návštěvnosti a vyskytly se i technické problémy. V reakci na tyto problémy jsme zavedli celou řadu opatření a značně posílili servery a kapacitu internetového připojení. Rozsáhlé zátěžové testy, které jsme provedli, nás utvrzují v přesvědčení, že si dokážeme poradit se zatížením i ve špičce a nabídneme našim vystavovatelům a návštěvníkům bezchybný a obsahově hodnotný zážitek."
Nová muzea a hala pro vystavovatele umožňují návštěvníkům snadno a rychle nakoupit jednotlivá díla od předních mezinárodních institucí. Díky těsnějšímu propojení se sociálními sítěmi Twitter ( http://twitter.com/vipartfair) a Facebook ( http://www.facebook.com/VIPArtFair) mohou návštěvníci sdílet své komentáře a podělit se s ostatními o svá oblíbená umělecká díla. Systém VIP2.0 podporuje všechny webové prohlížeče, mobilní telefony a přístroje iPad a navíc nabízí oblíbené funkce, jako jsou interaktivní recepce a stánky s vylepšenou funkcí chatu.
Veletrhy umění stále více mění způsob, jakým se prodává umění. Demografická analýza návštěvnosti prvního ročníku této akce ukazuje, že online veletrhy jsou vítanou změnou. První ročník této týdenní akce si nenechalo ujít více než 40 tisíc návštěvníků ze 196 zemí světa, kteří na webových stránkách strávili více než hodinu a prohlíželi si více než 200 unikátních uměleckých děl. Podrobné statistické údaje najdete na webových stránkách VIPArtFair.com ( http://www.vipartfair.com/private/presskit.
Jako brána k nejlepším světovým galeriím nabízí veletrh VIP Art Fair špičkovou technologii pro prodejce umění, která jim umožní propojit se se stávajícími zákazníky. Budoucím sběratelům umožňuje objevit svět umění a studentům, pedagogům a kritikům nabízí přístup k soudobým umělcům. Více informací najdete na webové stránce VIPArtFair.com ( http://www.vipartfair.com/about.
Zdroj: VIP Art Fair
Emily Everhart, +1-212-675-7200, press@vipartfair.com