Společnosti Nuance a Nexidia uzavřely spolupráci, aby umožnily firmám získat úplné informace o zkušenostech klientů.
Společnosti Nuance Communications, Inc. (burzovní index Nasdaq: NUAN), přední poskytovatel hlasových a zobrazovacích řešení, a Nexidia, přední poskytovatel řešení pro analýzu řeči, dnes oznámily, že uzavřely spolupráci na začlenění funkcí fonetického vyhledávání a analýzy společnosti Nexidia do nové nabídky služby Nuance(R) Care Analytics.
Integrací technologie společnosti Nexidia do celé řady analytických řešení, umožní společnost Nuance kontaktním centrům získat cenné informace od skutečně zaznamenaných reakcí zákazníků díky analýze velkého počtu jejich hovorů, kde budou posuzovány zejména účel hovoru a chování volajícího. Získané údaje budou použity na začlenění hovoru volajícího do nabídky služeb pro analýzu péče o zákazníky (Nuance Care Analytics), jako je například automatická anylýza (Automation Analytics), posouzení spokojenosti (Satisfaction Insight), analýza tržeb (Revenue Analytics) nebo strategie řeči (Voice Strategy).
Společnost Nuance si zvolila firmu Nexidia po provedení podrobného posouzení hlasového vyhledávání a analytických technologií a po zevrubném přezkoumání nabídek několika prodejců analyzátorů řeči. "Produkty společnosti Nexidia pro fonetické rozpoznávání řeči na nás udělaly velký dojem," řekla Lynda Kate Smithová, viceprezidentka a generální ředitelka oddělení péče o zákazníky společnosti Nuance. "Společnost Nexidia nám nabídla významné výhody, jako například rychlost, možnost doplňování a flexibilitu pro uspokojení celé řady potřeb zákazníků. Společnost Nexidia má skvělé renomé v oblasti neustálých technologických inovací, zkušeností a odborných znalostí v oblasti rozpoznávání hlasu a úspěchu u zákazníků. Není divu, že si její produkty společnost Nuance vybrala jako integrovanou součást řešení Nuance Care Analytics."
"Analytici a lidé, kteří musí rychle rozhodovat, se stávají pro společnosti, které chtějí zvítězit nad konkurencí, nezbytností," řekl John Willcutts, prezident a generální ředitel společnosti Nexidia. "Společnost Nuance vychází ze své vedoucí pozice v oblasti technologií pro kontaktní centra. Nuance chce pomáhat společnostem a získávat důležité informace o interakci se zákazníky. Je pro nás velkou ctí, že můžeme sehrát klíčovou roli v naplnění této vize."
O společnosti Nexidia
Společnost Nexidia je jednička na trhu s počítačovými programy pro vysoce univerzální a přesné vyhledávání v celé řadě médií a rozpoznávání řeči. Díky transformaci audio a video dat do oblasti business intelligence, umožňuje společnost Nexidia využívat jak vládním, tak komerčním podnikům, informace, které byly dříve nedostupné ve formě jako audio-video obsahu, v takových oblastech jako je zdravotnictví, pojištění, finanční služby, technologie, tvorba médií a agregace, telekomunikace a outsourcing. Fonetický vyhledávač společnosti Nexidia, který vychází z mnoha let výzkumu a vývoje, je jedinou technologií, která umožňuje uživatelům vyhledávání správných názvů, míst, průmyslových a odborných termínů bez rozsáhlých školení a slovníků. Postup lze použít v celé řadě analýz audia a různé úrovni kvality. Více informací naleznete na internetové adrese http://www.nexidia.com.
O společnosti Nuance Communications, Inc.
Společnost Nuance (burzovní index Nasdaq: NUAN) je přední poskytovatel řešení pro ovládání hlasem a zobrazování pro podnikovou sféru i individuální zákazníky po celém světě. Díky jejím technologiím, aplikacím a službám jsou zkušenosti uživatelů zcela jiné, neboť mění způsob, jak na sebe vzájemně působí lidé, a jak vytvářejí a používají dokumenty. Každý den využívají osvědčené aplikace společnosti Nuance miliony uživatelů a tisíce firem. Více informací naleznete na internetové adrese http://www.nuance.com.
Název společnosti Nuance a její logo jsou ochranné nebo registrované ochranné známky společnosti Nuance Communications, Inc. nebo jejích přičleněných organizací ve Spojených státech amerických či dalších zemích. Všechny ostatní názvy produktů nebo společností mohou být ochrannými známkami jejich příslušných vlastníků.
Internetové stránky: http://www.nuance.com a http://www.nexidia.com
Zdroj: Nuance Communications, Inc.
Kontakt:
Anna Converyová ze společnosti Nexidia
Tel.: +1-404-495-7222
E-mail: aconvery@nexidia.com
nebo
Kristen Wylieová ze společnosti Nuance Communications, Inc.
Tel.: +1-617-779-1806
E-mail: Kristen.wylie@nuance.com