JCDecaux převezme od M.I.P.Advertising provozování interiérové reklamy na letišti. Společnost M.I.P. Advertising, která dosud provozovala interiérové reklamní plochy na letišti, se dohodla se společností JCDecaux na převzetí této činnosti. Dojde k tomu postupně od 1. září do konce letošního roku.
M.I.P. Advertising se rozhodla ukončit svou činnost v oblasti provozování reklamních ploch v prostorách ruzyňského letiště a v této souvislosti oslovila největšího provozovatele letištních reklam na světě společnost JCDecaux s nabídkou převzít tyto aktivity.
JCDecaux začne provozovat reklamní plochy od 1. září, v přechodném období do konce roku bude na letišti fungovat i společnost M.I.P. Advertising tak, aby mohla dostát svým smluvním závazkům.
"Na letišti v Praze Ruzyni bychom chtěli využít bohaté zkušenosti s letištní reklamou, protože celosvětově působíme v této oblasti na 175 letištích," uvedl Pavel Slabý, generální ředitel JCDecaux a dodal: "Rádi bychom zavedli nový moderní model reklamy, který počítá s větším využitím elektronických médií umožňujících dynamickou prezentaci."
"Těší mne, že společnosti M.I.P. Advertising a JCDecaux došly k dohodě a věřím, že JCDecaux naváže na profesionální a kvalitní výkony svého předchůdce," uvedl Jozef Sinčák, výkonný ředitel Letiště Praha pro Obchod a korporátní služby.
Kontakt:
Jan Kábrt
JCDecaux, Městský mobiliář spol. s r.o.,