Nový provozovatel reklamy na pražském letišti

JCDecaux převezme od M.I.P.Advertising provozování interiérové reklamy na letišti. Společnost M.I.P. Advertising, která dosud provozovala interiérové reklamní plochy na letišti, se dohodla se společností JCDecaux na převzetí této činnosti. Dojde k tomu postupně od 1. září do konce letošního roku.

M.I.P. Advertising se rozhodla ukončit svou činnost v oblasti provozování reklamních ploch v prostorách ruzyňského letiště a v této souvislosti oslovila největšího provozovatele letištních reklam na světě společnost JCDecaux s nabídkou převzít tyto aktivity.

JCDecaux začne provozovat reklamní plochy od 1. září, v přechodném období do konce roku bude na letišti fungovat i společnost M.I.P. Advertising tak, aby mohla dostát svým smluvním závazkům.

"Na letišti v Praze Ruzyni bychom chtěli využít bohaté zkušenosti s letištní reklamou, protože celosvětově působíme v této oblasti na 175 letištích," uvedl Pavel Slabý, generální ředitel JCDecaux a dodal: "Rádi bychom zavedli nový moderní model reklamy, který počítá s větším využitím elektronických médií umožňujících dynamickou prezentaci."

"Těší mne, že společnosti M.I.P. Advertising a JCDecaux došly k dohodě a věřím, že JCDecaux naváže na profesionální a kvalitní výkony svého předchůdce," uvedl Jozef Sinčák, výkonný ředitel Letiště Praha pro Obchod a korporátní služby.

Kontakt:

Jan Kábrt

JCDecaux, Městský mobiliář spol. s r.o.,

www.jcdecaux.cz

Klíčová slova ČR-Francie-reklama-trh-letectví-firmy-JCDecaux

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Obchod, marketing
Auto-moto, doprava a stroje

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.