Nová kniha konzultantské firmy Hay Group s názvem "Nepřítel motivace" (v originále 'The Enemy of Engagement') zkoumá vliv frustrace na zaměstnance * Výzkum odhaluje zklamání jako "tichého zabijáka" produktivity práce.

Nová kniha Nepřítel motivace ukazuje, že frustrace na pracovišti je tichá epidemie, která se plíží organizací, málokdy se řeší, a jen zřídka je včas rozeznána. Frustrace sráží motivované a specializované zaměstnance, kteří mají o svou práci upřímný zájem, ale nedaří se jim získat podporu organizace, kterou potřebují k dosažení výsledků. Tito zaměstnanci, orientovaní na spolupráci, často skrývají svou frustraci, a svým manažerům nedávají najevo svou nespokojenost.

"Frustrovaní zaměstnanci na své pozici skutečně chtějí uspět, ale brání jim v tom organizační bariéry a nedostatek zdrojů," řekl Mark Royal, spoluautor knihy a vedoucí konzultant ve společnosti Hay Group. "Manažeři musí klást správné otázky a řešit problém ihned, jinak riskují ztrátu talentů, kteří mají o firmu opravdový zájem."

Kniha Nepřítel motivace nabízí důkladný pohled na snížení produktivity způsobené frustrací zaměstnanců v organizacích. Frustrovaní zaměstnanci představují nejméně 20 procent celkové pracovní síly, což podle výzkumu autorů Marka Royala a Toma Agnewa způsobuje velké ztráty výkonnosti, talentů a zisků.

Klíčovým krokem k minimalizaci frustrace není jen zapojení zaměstnanců, ale také je nutno umožnit jim pracovat produktivně. Výzkum autorů* ukazuje, že kombinace účasti a podpory zvyšuje růst tržeb a snižuje úroveň fluktuace. Společnosti klasifikované v horní čtvrtině jak v oblasti účasti, tak v oblasti podpory, dosahují čtyři a půl krát vyššího růstu tržeb, než společnosti umístěné vysoko jen pokud jde o účast. Kromě toho platí, že společnosti, které své zaměstnance nejen zapojují, ale i podporují, vykazují celkové snížení dobrovolné fluktuace o 54 procent.

"Frustrace není problém zaměstnance, je to problém organizace," řekl Tom Agnew, spoluautor knihy a vedoucí konzultant ve společnosti Hay Group. "Manažeři musí naslouchat radám a být hlasem frustrovaných zaměstnanců."

Kniha Nepřítel motivace zdůrazňuje hlavní příčiny frustrace, a nabízí manažerům nápady na řešení každé z nich. Tři hlavní zdroje frustrace jsou tyto:

- Špatná komunikace o cílech a výkonu: Téměř jedna třetina zaměstnanců uvádí, že jejich manažeři nekomunikují dostatečně účinně se svými týmy o cílech a záměrech.

- Omezení zdrojů: jedna třetina zaměstnanců, uvádí, že nemají prostředky a informace, které potřebují ke kvalitní práci. Více než polovina zaměstnanců vyjadřuje obavy z nedostatečného počtu pracovníků ve svých pracovních oblastech.

- Nejasná autorita: Třicet procent zaměstnanců uvádí, že nemají dostatek pravomocí k efektivnímu provádění své práce, a více než 40 procent cítí, že riziko nepříznivých následků je odrazuje od rozhodování a přijímání opatření.

Knihu Nepřítel motivace můžete zakoupit prostřednictvím webové stránky společnosti Hay Group: http://www.haygroup.com/ww/enemyofengagement.

Další informace o knize Nepřítel motivace a případný rozhovor vám poskytne Andrea Friedman na Andrea@blisspr.com nebo na telefonním čísle +1 212-584-5476.

O divizi Hay Group Insight

Hay Group Insight, divize průzkumu a výzkumu společnosti Hay Group, je již více než 35 let partnerem největších a nejsložitějších organizací na světě, a pomáhá jim vytvářet hodnoty prostřednictvím využívání strategického průzkumu pracovníků. Naším posláním je pomáhat vyšším manažerům identifikovat překážky individuální a organizační efektivity, a jejich odstraněním zlepšovat výkonnost lidí, týmů a celých organizací.

Naše průzkumy společně se zpětnou vazbou od zaměstnanců a podpůrnou strategií pomáhají organizacím dosáhnout vysoké úrovně výkonu a zavést trvalé změny.

O společnosti Hay Group

Hay Group je globální poradenská firma, která spolupracuje s předními společnostmi na zavádění strategií do reality. Rozvíjíme talenty, organizujeme lidi, aby dosahovali větší efektivity, a motivujeme je k nejlepším výkonům. Máme 84 poboček ve 48 zemích, a spolupracujeme s více než 7 000 zákazníky po celém světě. Naši klienti pocházejí z veřejného i soukromého sektoru, ze všech hlavních odvětví, a představují různé podnikatelské problémy. Zaměřujeme se na uskutečnění změn a na pomoc organizacím při realizaci jejich potenciálu.

*Tyto informace jsou založeny na databázi názorů zaměstnanců společnosti Hay Group, která obsahuje odpovědi více než čtyř milionů zaměstnanců z celého světa.

Kontakty

Hay Group

Andrea Friedman, +1 212-584-5476

Andrea@blisspr.com

Zdroj: Hay Group

Tuto tiskovou zprávu v originále najdete na internetové adrese:

http://www.businesswire.com/news/home/20111011005137/en

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova USA-práce-služby-literatura-Hay Group

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
Kultura
Politika, veřejná správa a soudy

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.