Společnost Leo Burnett dnes oznámila, že Nicola Novellone (44), stávající generální ředitel milánské pobočky agentury Leo Burnett a ředitel divize nových obchodních příležitostí, je s okamžitou platností jmenován do funkce generálního ředitele a předsedy představenstva firmy Leo Burnett pro oblast střední a východní Evropy. Novellone bude pracovat ve Varšavě a stane se členem řídícího výboru společnosti.
Novellone funkci přebírá od Jareka Ziebinskiho, který povede pobočku firmy Leo Burnett pro Asii a Tichomoří (s výjimkou Číny). Přesun Ziebinskiho byl oznámen v březnu, jako součást série přesunů v rámci agentury. Na základě těchto přesunů se Michelle Kristula-Greenová (bývalá ředitelka agentury Leo Burnett pro oblast Asie a Tichomoří) stane ředitelkou celé firmy Leo Burnett pro lidské zdroje a Patrick Venetucci, který dosud tuto funkci zastával, bude zastávat funkci zástupce provozního ředitele, která byla nově zřízena.
"Nicolovy záznamy hovoří za vše," řekl Tom Bernardin, generální ředitel a předseda představenstva firmy Leo Burnett. "Během svého osmiletého působení v Miláně, udělal z naší italské pobočky nejrychleji rostoucí a nejkreativnější agenturu v Itálii. Současně hrál důležitou úlohu při získávání významných zakázek pro naši agenturu na dalších trzích, zejména v Dubaji a v Rusku. Pevně věřím, že přinese svého midasovského ducha i do střední a východní Evropy."
NOVELLONEOVA KARIÉRA
Novellone, který v Leo Burnett pracuje již 16 let, má velké zkušenosti s řízením vztahů se zákazníky i provozu. Předtím než byl jmenován generálním ředitelem milánské pobočky agentury Leo Burnett v roce 2001, vedl v agentuře Leo Burnett po 9 let zakázku pro společnost Fiat a podařilo se mu dosáhnout velkého růstu povědomí o této značce zejména ve východní Evropě. Na základě tohoto úspěchu se v roce 1997 přestěhoval do brazilské pobočky firmy Leo Burnett, kde zajišťoval propagaci značky Fiat v Latinské Americe. Do Itálie se vrátil v roce 1999, kde nejprve zastával pozici generálního ředitele římské pobočky firmy Leo Burnett, odkud o 2 roky později přešel do Milána.
O společnostech Leo Burnett a Arc - www.leoburnett.com
Společnost Leo Burnett Company, Inc., jejíž součástí jsou brandová reklamní agentura Leo Burnett a marketingová agentura Arc Worldwide, je jednou z největších světových brandových reklamních agentur. Firma patří pod křídla skupiny Publicis Groupe (www.publicisgroupe.com), která je čtvrtou největší komunikační firmou na světě. Firma si zakládá na strategickém myšlení, technologické inovaci a kreativních nápadech a ve své brandové reklamě využívá svých znalostí lidského chování.
Díky tomu agentura Leo Burnett zajistí, že klienti, kteří si kupují značkové výrobky, skutečně těmto výrobkům věří. Díky svým zkušenostem s hromadnou reklamou, online reklamou, propagací a maloobchodním marketingem, spolupracuje společnost Leo Burnett s klienty z řad předních světových firem, jako jsou například firmy The Coca-Cola Company, General Motors, Kellogg, McDonald's, Procter & Gamble nebo Samsung. Za posledních 6 let získala firma více ocenění za účinnost reklamních kampaní než jakákoli jiná reklamní agentura v USA, stala se průkopníkem na poli marketingu a v roce 2008 se stala druhou nejkreativnější reklamní sítí na světě.
Zdroj: Leo Burnett
Abby Lovett z firmy Leo Burnett WW, tel.: +1-312-220-4182, e-mail: abby.lovett@leoburnett.com