Nick Colucci byl jmenován prezidentem a generálním ředitelem Publicis Healthcare Communications Group * Jmenování je vyvrcholením tříletého plánu

Nick Colucci byl jmenován prezidentem a generálním ředitelem společnosti Publicis Healthcare Communications Group (burzovní index NYSE: PUB). V této funkci nahradí svého rádce a kolegu Eda Radyho, se kterým spolupracoval posledních 11 let. Rady, který byl jmenován předsedou představenstva, setrvá v této pozici do konce roku.

Přesun, který probíhá již tři roky, je jedním z nejhladších přechodných stádií, ke kterým došlo v historii reklamy. Sedmačtyřicetiletý Colucci byl jmenován nástupcem Radyho v roce 2004, kdy byl povýšen do funkce provozního ředitele. Od té doby postupně přejímal všechny povinnosti, které souvisely s prací generálního ředitele, zpočátku v oblasti severoamerických operací divize Advertising and Medical Education. V minulém roce se jeho pravomoce rozšířily i na mezinárodní operace.

Ve funkce generálního ředitele bude Colucci zodpovídat za všechny společnosti skupiny Publicis Healthcare Communications Group, jako například Medical and Scientific Affairs, Contract Sales Organization (Publicis Selling Solutions) a různé digitální obchody. Bude se zodpovídat Johnu Farrellovi, prezidentovi a generálnímu řediteli společnosti Specialized Agencies & Marketing Services, (SAMS) firmy Publicis Groupe Worldwide.

"Společnost Publicis Groupe si vybudovala velice silnou pozici v oblasti zdravotnické komunikace," řekl John Farrell, který poznamenal, že tato agentura je jediná globální komunikační skupina, která zahrnuje téměř všechny své zdravotnické společnosti pod jedinou střechu.

"Integrace těchto agentur do jediné organizace umožní lepší spolupráci," vysvětlil. "A spolupráce znamená větší sílu, kreativitu a podíl na trhu. Ed a Nick společně podpořili skupinu v jejím neuvěřitelném rozvoji. Nyní Nick díky své neutuchající energii popožene tento vývoj ještě více dopředu."

Zdravotnická divize zaznamenává rostoucí tendenci od svého vzniku v roce 2003. Její tržby stouply o více než 50 procent. Saatchi & Saatchi Healthcare a Medicus Group patří k nejlepším značkám v této divizi.

Colucci, který začal pracovat pro společnost Medicus v roce 1997, se stal jejím prezidentem v roce 2000. Když se Rady stal prvním generálním ředitelem společnosti Publicis Healthcare, byl Colucci jmenován provozním ředitelem. A když Rady ustanovil časový harmonogram svého odstoupení z funkcí, byl Colucci jmenován jeho nástupcem.

"Nick je vynikající manažer," říká Rady a dodává, že oba vedoucí představitelé měli po celou dobu přechodného období vynikající vztahy. Bývalý generální ředitel, kterému je nyní 58 let se těší na to, že ukončí desetileté dojíždění do newyorské kanceláře ze svého domova v arizonském Scottsdalu. V roce 2007 bude pracovat jako poradce vedení společnosti.

"Strategie se mohou měnit. Ale hlavní principy jako integrita, spolupráce a vzdělávání se nezmění nikdy," říká Colucci, který začal svou kariéru jako obchodní cestující společnosti Hoffmann-LaRoche, Inc. a postupně se vypracoval až na pozici ředitele marketingu.

Po absolvování univerzity v Rochesteru, kde získal titul bakaláře v oboru neurologie, dosáhl titulu MBA na fakultě Loyola College, ve státě Maryland. Žije ve Westfieldu, v americkém státě New Jersey, se svou ženou Ellie a třemi dětmi.

O společnosti Publicis Healthcare Communications Group

Společnost Healthcare Group je plně integrovaná divize firmy Publicis Groupe SA jako jedna z největších zdravotnických komunikačních skupin na světě. Zaměstnává více než 2.700 zaměstnanců v 10 zemích světa. Mezi její celosvětové služby patří reklama, lékařské vzdělávání, prodej a marketing, a lékařské a vědecké záležitosti. Společnost Publicis Healthcare nabízí svým klientům strategickou spolupráci, snaží se jim zúročit náklady vynaložené na marketing a zajistit vynikající výkony. Internetové stránky: http://www.publicishealthcare.com

O společnosti Publicis Groupe

Společnost Publicis Groupe (burzovní index Euronext Paris: FR0000130577 a NYSE: PUB) je čtvrtá největší komunikační a druhá největší poradenská a obchodní mediální skupina na světě. S aktivitami ve 104 zemích na pěti světadílech skupina zaměstnává zhruba 42.000 odborníků po celém světě.

Aktivity skupiny v oblasti komunikace zahrnují reklamu, kterou provozuje prostřednictvím tří autonomních globálních reklamních sítí: Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, stejně jako dvou více uzlových sítí Fallon Worldwide a Bartle Bogle Hegarty, ve které vlastní 49procentní podíl; poradenské a obchodní činnosti v oblasti médií prostřednictvím dvou celosvětových sítí ZenithOptimedia a Starcom MediaVest Group; interaktivní a digitální marketing, marketingové služby a speciální komunikaci jako například přímý marketing, vztahy s veřejností, firemní a finanční komunikace, komunikaci o událostech, multikulturních akcích a zaujímá první místo v oblasti zdravotnické komunikace.

KONTAKT:

Tel.: +1-212-286-2424

Julie Laitinová

E-mail: jlaitin@julielaitin.com

Bridget Calafellová

E-mail: bcalafell@julilaitin.com

Klíčová slova USA-média-zdraví-reklama-firmy-Julie Laitinová-Publicis Groupe-PROTEXT

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Zdravotnictví

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.