Naučte se nové použití významu slova Fashion. Budete to potřebovat!!

Nový studentský projekt se zabývá cílenou komunikací realizovanou a prosazovanou rozsáhlým portfoliem činností, často s komunikací a reklamou přímo nesouvisejících. Jde o zcela nový, odvážný pohled studentů ekonomie na možnosti komunikace a reklamy.

Projekt se bude opírat o multimédia a progresivní komunikační technologie s důrazem na prvky zábavy jako nositele informací.

Magickým slovem projektu je slovo FASHION. Pro účely projektu mu autoři přisoudili mnohem širší význam než jen móda. V této souvislosti vnímají slovo fashion také jako výraz pro životní styl a trendy v nejrůznějších oblastech života. To co frčí už dnes není "in" nebo "cool", ale prostě FASHION.

Své teorie si studenti ověří v praxi už při startu vlastního projektu. Nové myšlenky a projekt samotný propaguje právě startující FashionTour, čili něco, co by se dalo nazvat reklamní kampaní. Jedním z klíčových reklamních nástrojů bude vytvoření vlastní televizní sítě, jejíž prvky budou použitelné prakticky kdykoliv a kdekoliv.

Projekt se právě narodil. První exkluzivní prezentace značek z různých odvětví se uskuteční na jaře příštího roku v rámci další FashionTour. Těšte se na cílenou komunikaci provedenou způsobem, který vám nedá spát.

Pro zájemce je připraven prezentační materiál, registrovaným novinářům zpřístupníme stávající i průběžné informace. Registrace novinářů i objednávky prezentačního materiálu jsou možné prostřednictvím uvedených tel. čísel.

Kontakt:

605 103 103 - autoři projektu (Zdeněk Horák, Petr Fiala)

Klíčová slova ČR-školy-styl-komunikace-vysoké-FashionTour-PROTEXT

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace
Věda, vzdělávání a školství
Kultura

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.