Na slevových portálech nakupují méně majetní Češi

Nakupování na slevomatech využívají převážně méně majetní uživatelé internetu. Až 53 % provozovatelů www stránek a e-shopů má k slevomatům pozitivní vztah. Vyplývá to z průzkumu IRISOFT SYSTEMS, s.r.o. provozujícího ByznysWeb.cz.

Anonymní průzkum realizovaný prostřednictvím online dotazníku vyplnilo 300 provozovatelů web stránky nebo e-shopu. Průzkum měl poukázat na efekt slevových kuponů pro web stránky a eshopy.

"Slevové portály jsou pro web stránky a internetové obchody vhodné především na jednorázové akce (uvedlo 53 % respondentů), protože mají okamžitý efekt (42 % respondentů). Tímto způsobem využívá slevomaty až 50 % respondentů - na promo akci jeden až pětkrát ročně," vysvětluje Sales Manager Ing. Jana Polakovičová z IRISOFT SYSTEMS, s.r.o.

"29 % majitelů web stránek a e-shopů označilo slevomaty za trendy nástroj. Slevomaty využívá ve větší míře méně majetná populace Čechů (uvedlo 74 % respondentů)," dodává Ing. Jana Polakovičová.

32 % respondentů se domnívá, že efekt slevomatů se dá velice dobře měřit - např. pokud v rámci hypertextového odkazu v reklamě na slevomatu využijete URL Builder.

Mezi negativa slevových portálů patří postupné získávání image výprodejového portálu (37 %) a následně možné ohrožení lojality e-shopu (uvedlo 11 % respondentů).

Negativní vztah ke slevomatům má až 47 % respondentů, jako hlavní důvody uvedli, že slevomaty nejsou vhodné pro jejich produkty (42 %), nebo si berou provizi (33 %). U 8 % respondentů negativní vztah pramení z faktu, že cílová skupina na nich nenakupuje.

Respondenti jako nejpreferovanější slevomaty uvedli slevotok.cz, slevomat.cz, zapakatel.cz, vykupto.cz nebo ukazslevy.cz.

Kontakt:

Mgr. Jana Kalašová

- ByznysWeb.cz - tvorba www stránek

- nabídka školení, internetové reklamy

- ByznysBLOG.cz - blog o podnikání na internetu

- e-mail: kalasova@irisoft.cz; info@byznysweb.cz

- telefon: +420 222 746410

Klíčová slova ČR-internet-trh-firmy-IRISOFT SYSTEMS

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.