Na český trh s bytovou kosmetikou a osvěžovači vzduchu vstupují nové produkty z Itálie

Parfémované kameny Parfémovaný sáček Katalytický difuzer designový difuzer Designový difuzer

Dne 19. 10. 2009 společnost Brown & Johnson, s.r.o. zahájila prodej exkluzivních bytových parfémů značek Millefiori Milano a HP Italia prostřednictvím web shopu http://www.bytove-parfemy.cz, zaměřeného striktně na bytovou kosmetiku.

Hlavním cílem je poskytnout zákazníkům další alternativu ke stávajícím osvěžovačům vzduchu, které se příležitostně potýkají s negativní reklamou ve formě studií, informujících veřejnost o jejich zdravotní závadnosti. Nejen z tohoto důvodu jsou v nabídce výrobky, které jsou (jako jedny z mála svého druhu) certifikovány švýcarskou organizací International Fragrance Association (IFRA). Právě ta se dlouhodobě věnuje výhradně problematice vonných esencí a je celosvětově známá svými standardy, jakožto i vysokými nároky na kvalitu.

Dalším význačným rysem těchto parfémů je maximálně propracovaný design. Společnost Brown & Johnson k tomu podotýká: „Chceme zákazníkům ukázat, že i zdánlivě fádní předmět každodenní potřeby se může stát velmi zajímavým doplňkem interiéru.

Nevzhledné spreje, či osvěžovače určené k zapojení do elektrické zásuvky toto kritérium dle nás nesplňují.“ Millefiori Milano si oproti tomu dává záležet i na těch nejmenších detailech, což se velmi dobře projevuje zvláště u katalytických difuzérů Lampair.

Produkty známých italských výrobců tak bývají mimořádně vhodné pro jedince, kteří dostatečně dokážou ocenit výjimečnost a nespokojí se s málem. I zcela základní typ difuzéru si nesporně zaslouží pozornost a obdiv. Prostřednictvím stylových bambusových tyčinek se prostorem zvolna šíří lákavá vůně vanilky a dřeva, ledové vody, nebo zeleného čaje - paleta "příchutí" je opravdu pestrá a každý si v ní bez obtíží jistě najde přesně to pravé pro sebe. A jak nám názorně ukazují mnohé zkušenosti s aromaterapií, pozitivní vliv na lidskou psychiku pak jen těžko zkoušet popírat.

Navzdory všem výše uvedeným faktům jsou bytové parfémy z finančního hlediska relativně levnou záležitostí. Zájemci za ně sice při pořízení zaplatí jednorázově poněkud vyšší částku, než tomu bývá v případě většiny konkurenčních osvěžovačů, nicméně vydrží jim po nesrovnatelně delší dobu - až cca 10 měsíců bez nutnosti kupovat další náplně. S přihlédnutím k ceně těchto náhradních náplní lze pak směle tvrdit, že spotřebitelé několik set korun (v horizontu jednoho roku) dokonce i ušetří.

Vzhledem k rychle se blížícímu předvánočnímu období krom toho může jít o vynikající a nesporně originální námět na dárek pro všechny blízké, bez rozdílu věku i pohlaví. Chcete-li udělat radost někomu druhému (potažmo sami sobě) navštivte e-shop http://www.bytove-parfemy.cz, nebo se dostavte osobně do prodejny exotického nábytku v Brně - Horních Heršpicích, Pražákova 52, kde si lze nejen postupně otestovat jednotlivé vůně, ale i shlédnout výstavu obrazů brněnského malíře Jana Sytaře, či zakoupit netradiční exotický nábytek a bytové doplňky. Současně je možné navštívit od 5. listopadu prodejní stánek v Olympia centru, v Modřicích u Brna.

Kontakt:

Kateřina Klimasová

e-mail: klimasova@bytove-parfemy.cz

ČTK ke zprávě vydává fotografie, které jsou k dispozici v databázi ČTK Protext - foto a na internetu na adrese http://www.protext.cz

Klíčová slova ČR-Itálie-styl-kosmetika-internet-firmy-bytove-parfemy.cz

Oblast
Jihomoravský (bn)

Kategorie
IT, telekomunikace
Chemický a farmaceutický průmysl
Kultura

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.