Miliónové impérium 2012 právě startuje!

Právě dnes startuje nový projekt Davida Kirše - Miliónové impérium 2012 a s ním i kampaň založená na info-marketingu, která nemá v Čechách obdoby.

"V České republice doposud neexistuje žádný program takto specificky zaměřený na to, jak můžete najít svoji vášeň v práci a jak ji proměnit ve své miliónové impérium, jak vytvářet produkty, které pomáhají lidem a dělat takový marketing na internetu, který Vám zajistí příjmy na řadu let. Je čas dát o sobě vědět. Proto je tu MI 2012," říká o projektu David Kirš, který je průkopníkem info-marketingu u nás.

V březnu 2012 s info-marketingem EmailAcademy vytvořil nejúspěšnější kampaň pro vzdělávací program na českém internetu. Za 30 dní se do online tréninku EmailAcademy přihlásilo 9000 lidí s výnosem 5,3 mil. Kč.

V Miliónovém impériu se počítá s účastí daleko vyšší.

Pro podporu MI 2012 byla vyhlášena soutěž pro novináře a bloggery o 60.000 Kč. Projekt bude podpořen více než 300 affiliate partnery, připraveny jsou dárky pro nejlepší v hodnotě přes 200.000 Kč. Info kampaň bude obsahovat vzdělávací videa zdarma, webináře a závěrečný webcast online s úspěšnými hosty. O Miliónovém impériu dnes rozhodně neslyšíte naposledy.

Co je MI2012?

Milionové impérium je 7 týdenní online kurz pro šikovné a tvořivé lidi, majitele firem, podnikatele, lektory a kouče, jak tím, co vědí už dnes, vydělat do roka milión, stát se lídrem v oboru a zažívat denně nadšení ze své práce. http://milionoveimperium.cz/

MI obsahuje 22 kroků rozdělených do pěti hlavních bloků, ve kterých se věnuje tomu, jak poznat sám sebe, stanovit svou hodnotu, pochopit výhody a zásady info-marketingu, vytvořit produkt, vybudovat značku a zajistit si příjem na desítky let.

Více informací o celé akci a registraci pro novináře najdete na stránce:

http://milionoveimperium.cz/reportaz/

Kontakt:

David Kirš

e-mail: david@milionoveimperium.cz

+420 602 515 970

http://www.davidkirs.cz

Klíčová slova ČR-média-EmailAcademy-Kirš

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.