Matonoha vás naučí dobře snídat

Herce Tomáše Matonohu můžete během května potkat nejen jako moderátora pořadu Na stojáka a herce televizního seriálu Ulice, ale i v pěti klipech, které se objeví na internetu. Tomáš se rozhodl podporovat dobrou snídani a kdo bude mít odvahu, toho odmění výhrou 150 tisíc korun.

V pěti skečích, ke kterým Tomáš Matonoha napsal scénář a dokonce si v nich zahrál dvojroli člena Hnutí za dobrou snídani a zákazníka pana Sedláčka, se například dozvíte kam si nejlépe připravit sušenky BeBe Dobré ráno, když ráno pospícháte do práce nebo do školy, a nebo kam si ji schovat před ostatními členy domácnosti. A my už například víme, že Bebe sušenky si můžete nejlépe schovat do kapesní Bebovky nebo do příručního Bebáku. Vše se točí kolem snídaně.

Klipy jsou jakousi předlohou pro další nápady, jak si nejlépe pochutnat na sušenkách BeBe Dobré ráno nebo jak je úspěšně uchránit před ostatními. Tomáš Matonoha totiž dá 150 tisíc korun tomu, kdo natočí nejlepší klip se sušenkami BeBe Dobré ráno na téma: Ukaž jak umíš přesvědčit ostatní, aby dobře a zdravě snídali. "Nápadům se meze nekladou a točit může opravdu každý. Pokud bude skeč amatérských filmových tvůrců opravdu dobrý, možná se stane i předlohou pro televizní reklamu," říká Tomáš Matonoha, který bude zároveň předsedou poroty. Podrobná pravidla soutěže naleznete na stránkách http://www.hnutizadobrousnidani.cz, kde se také dozvíte, kam máte svá videa posílat.

Kdo má odvahu postavit před kameru a ukázat, jak se správně snídá, ten má šanci. Soutěž poběží v měsíci květnu. Tomáš všem nakonec vzkazuje:

"Snídáš? Tak to ukaž!"

Kontakt:

Opavia - LU, a.s. Vinohradská 2828/151

130 00 Praha 3

Infolinka: 844 111 115

Internet: http://www.hnutizadobrousnidani.cz

Klíčová slova ČR-potraviny-internet-reklama-firmy-BenedaGroup.com-Opavia-PROTEXT

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
IT, telekomunikace
Potraviny, gastronomie

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.