Marks & Spencer bourá hranice v prodaných kusech

Díky oblibě potravin Marks & Spencer, expanzi a rozšiřování sortimentu kvalitních a cenově výhodných oděvů s označením "SKVĚLÉ CENY“ vzrostly v prvním čtvrtletí hospodářského roku začínajícího 1. dubna 2006 tržby v osmi prodejnách Marks & Spencer na území České republiky o 66 % - prodej potravin se zvýšil o 148,7 %, prodej nepotravinářského zboží o 61,6 %. Nárůst prodejů zaznamenaný v kusech je mnohem výraznější - v nepotravinářském zboží bylo za první čtvrtletí prodáno o 95 % kusů více, v potravinách o 227 %. Celkový nárůst v kusech je 120 %. V následujícím čtvrtletí očekává společnost nárůst v tržbách o cca 73 %.

Ve Velké Británii společnost Marks & Spencer zaznamenala v 1. čtvrtletí hospodářského roku začínajícího rovněž 1. dubna 2006 nárůst prodejů o 10,4 %. Tento růst je potvrzením pozitivních výsledků hospodářského roku 2005 / 2006, v němž společnost dosáhla prodejů ve výši 7,8 miliard liber. Zisk před zdaněním se meziročně zvýšil o 35 % na celkových 751,4 milionů liber.

Pro svůj odpovědný společenský přístup a technologické inovace byla společnost Marks & Spencer vybrána mezi 200 nejvýznamnějšími britskými firmami za Společnost roku 2006.

Kontakt:

Renata Fišerová

Brand Manager

Tel.: 2 21 987 225 (200-1)

Fax: 2 21 987 202

e-mail: renata.fiserova@marks-and-spencer.cz

http://www.marks-and-spencer.cz

COMS a.s. , Antala Staška 2027/79, 140 00 Pra ha 4

Klíčová slova ČR-Británie-obchod-Marks & Spencer-PROTEXT

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.