LYONESS SPOUŠTÍ CELOSVĚTOVOU STRATEGII MULTIBRANDU

Lyoness na všech trzích zavádí avizovanou strategii multibrandu. Od 8. listopadu se skupina společností dělí na značku "Lyoness" a novou značku network marketingu "Lyconet".

Od 8. listopadu se skupina společností Lyoness působící po celém světě oficiálně skládá ze dvou značek. Odteď značka "Lyoness" zahrnuje dvě ze tří obchodních oblastí společnosti: mezinárodní nákupní komunitu pro spotřebitele, kteří při nakupování s Lyoness šetří peníze, a věrnostní program pro obchodní partnery, kteří díky Lyoness získávají věrné zákazníky. Nová značka "Lyconet" zahrnuje všechny firemní aktivity související s network marketingem. Nový systém značek umožňuje společnosti rozvinout komunikační strategie a služby specifické pro jednotlivé cílové skupiny.

Speciální program "Xcite"

Od 8. listopadu mohou zájemci na firemním internetovém kanále Lyoness.TV sledovat speciální program "Xcite". Společnost v jeden a půl hodinové relaci představuje všechny novinky týkající se Lyoness a Lyconet.

Proces změny

S celosvětovým zavedením multibrand strategie společnost ukončila důležitou etapu restrukturalizace, kterou jsme oznámili na podzim 2013.

O Lyoness

Lyoness Group dělí své tři obchodní oblasti mezi dvě značky: značka Lyoness zahrnuje nákupní komunitu a věrnostní program. Její cílovou skupinou jsou zákazníci, kteří chtějí ušetřit nakupováním prostřednictvím Lyoness (Cashback), a obchodní partneři, kteří chtějí využívat mezinárodní věrnostní program působící ve více sektorech. Značka Lyconet zahrnuje všechny aktivity network marketingu Lyoness Group. Její cílovou skupinou jsou podnikatelé a firmy. Lyoness Group v současnosti působí v 46 zemích na všech kontinentech. Přes 4 miliony členů využívají výhody Lyoness u více než 40.000 věrnostních prodejců po celém světě. Více na www.lyoness.com.

Kontakt:

Silvia Kelemen

Lyoness Group AG

tel. č .: +43 664-85 55 241

e-mail: silvia.kelemen@lyoness.ag

Klíčová slova Rakousko-obchod-reklama-Lyoness Europe

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.