Název mluví za vše: Sensation v hlavním městě Slovenska nabídla skvělý program. Hubert Freidl, generální ředitel, hrdě představil nové Lyoness země. Od října budou otevřeny regionální kanceláře v Belgii, Nizozemí, Irsku a Řecku. Otevření regionální kanceláře ve Francii se očekává do konce roku 2010. Kromě toho již firma Lyoness Senstation otevřela regionální kanceláře v zámoří, a to konkrétně v New Yorku a Kanadě. Dalším krokem je blížící se otevření regionální kanceláře v Dubaji. Společnost Lyoness tak bude brzy aktivní na třech kontinentech.
Po Hubertu Freidlovi, přivítala moderátorka Ö3 Elke Lichteneggerová na pódiu slavného německého moderátora Hermanna Scherera. Hermann Scherer mimo jiné pracoval i pro Billa Clintona a v souladu se svou filozofií “Být lepší než průměr” se podělil o své zásady pro dosažení úspěchu v dnešním podnikání, a to navíc svým jedinečným zábavným a humorným způsobem. 6000 účastníků akce tak získalo cenné know-how.
O hudební zábavu se postarala kapela "Groove Coverage", která se drží na předních místech hitparád a je například autorem cover verzí "Moonlight Shadow" a "Poison". Kromě toho vytvořila tato skupina celou řadu vlastních hitů známých po celém světě. Na této akci předvedla také živou premiéru svého třináctého singlu s názvem “Innocent”, která se pár dnů po vydání této tiskové zprávy stala největším hitem německých hitparád.
Nejvýznamnější akce a události ve firmě Lyoness představil její evropský obchodní ředitel Werner Kaiser a ukázal inovativní a průkopnické postupy, které firma Lyoness využívá.
Zvlášť důležitým krokem v mezinárodní expanzi firmy Lyoness bylo získání certifikátu ISO 9001:2008 od firmy Quality Austria. Od roku 2006 získalo certifikát ISO 9001 téměř jeden milión firem a organizací. Na základě této mezinárodní certifikace je možné vytvořit kritéria pro hodnocení organizace a jejího systému řízení jakosti, a to bez ohledu na velikost firmy nebo obor podnikání a tato kritéria pak porovnat s ostatními organizacemi v rámci globálně platné normy. Norma ISO 9001 používá jednotnou terminologii. Termíny jako požadavky, spokojenost zákazníka, produkt, proces, systém, kvalita a zlepšení kvality jsou v této normě přesně definovány a díky tomu je lze v mezinárodním měřítku porovnávat. Firma Quality Austria, Trainings, Certification and Appraisals GmbH je rakouskou jedničkou v oblasti poskytování certifikace ISO 9001, působí ve více než 50 zemích světa a je členem nejvýznamnějších mezinárodních organizací zabývajících se hodnocením kvality. Certifikát ISO 9001 byl udělen firmě Lyoness Holding, nadaci Child & Family Foundation, dceřiným společnostem zajišťujícím služby (Lyoness Management, eBiz a Data Services) a také dceřiným firmám v Evropě.
Firma Lyoness Holding, její dceřiné firmy poskytující služby (Lyoness Management, eBiz a Data Service Moreover) a regionální pobočky Lyoness Austria, Lyoness Suisse a Lyoness Germany (Rakousko, Švýcarsko, Německo) získaly od certifikačního orgánu TÜV Rheinland certifikát CASHBACK za “prověřené služby, které nakupujícím šetří peníze”. Organizace TÜV Rheinland pečlivě přezkoumala cenové výhody pro zákazníky a na základě nezávislého šetření firmám tento certifikát udělila. Součástí této nezávislé a dobrovolné kontroly, kterou si firma Lyoness vyžádala, byla také analýza procesů řízení jakosti, procesu uzavírání smluv s partnerskými firmami a zákazníky a audit zákaznické spokojenosti.
Dalším důležitým krokem pro USA je skutečnost, že firma je nyní s okamžitou platností aktivní ve všech 50 státech USA.
Firma Lyoness také provedla změny na svých webových stránkách, které jsou nyní přehlednější a přátelštější k uživatelům. Při návrhu nových webových stránek se tým eBiz firmy Lyoness zaměřil zejména na poskytování podrobnějších informací o jednotlivých produktech a komplexní nabídku služeb. Nyní se lze k podrobnějším informacím dostat jedním kliknutím z hlavní nabídky portálu, prostřednictvím parametrického produktového a fultextového vyhledávání, hledání partnerů a globálního vyhledávání. Speciální službou je navigace na jedno kliknutí, kdy se po kliknutí myši na kteroukoli z položek nabídky na navigační liště zobrazí přehledný seznam všech produktů. V nabídce “Nákupní Highlights”, najdou zákazníci mimo jiné sekci “Aktuálně oblíbené u Lyoness”, kde mohou získat informace o slevách, produktech a předních partnerských společnostech. Kromě toho mají nyní zákazníci firmy Lyoness po přihlášení do administrace všechny nejdůležitější informace přehledně na očích. Také sekce pro tisk a partnerské společnosti byla významným způsobem vylepšena.
Tým firmy Lyoness pro elektronické obchodování (Lyoness eBiz team) pod vedením generálního ředitele Bernharda Kocha také pokračuje v zavádění nových standardů do online obchodování a neustále pracuje na zavádění inovativních služeb. Díky tomu se na webových stránkách nachází také sekce pro partnery, kde mohou partnerské obchody nabízet své aktuální slevy exkluzivně členům komunity Lyoness. Tím získají zákazníci hned dvě výhody současně. V současné době lze prostřednictvím sítě Lyoness nakupovat ve 34 evropských zemích a také v USA a Kanadě. Aktuálně mohou členové sítě Lyoness využít nabídky více než 800 online obchodů a vybírat z více než 100 miliónů různých produktů a služeb.
Prodejci nábytku, firmy kika a Leiner, kteří jsou novými partnery slevové karty Cashback Card, nabízí od 2. září společné promoční akce formou klasických reklamních kampaní, reklamy v rádiu a nově také formou registrace zákazníků ve 49 obchodech po celém Rakousku. Kika a Leiner nabízí obrovský výběr klasického a moderního nábytku, včetně poradenství, plánování, dodání do domu, služeb malířů a tapetářů a instalace nábytku. Pokud se zákazníci před placením v libovolném obchodě značky kika nebo Leiner prokážou svojí kartou Cashback, bude jim vyplacena sleva za všechno nakoupené zboží a služby.
Na konci srpna firma zahájila reklamní kampaň po celém Slovensku. Lyoness Slovakia je generálním partnerem soutěže Talent Mania, na které se společně podílí slovenská televize Markíza a česká televize Nova. Cílem této soutěže je najít největší talenty v různých kategoriích, jako například tanec, zpěv nebo komediální umění. Reklamní kampaň firmy Lyoness tak poběží v jednotlivých dílech tohoto pořadu až do poloviny prosince.
Lyoness také inzeruje v oblíbeném pořadu Smotanka, který má diváckou strukturu s ohromným potenciálem. Kromě toho firma inzeruje v pořadu Reflex, který je srovnatelný s formátem stejného pořadu v televizi RTL a také v ranním televizním pořadu Telerano.
Generální ředitel firmy Lyoness, Hubert Freidl a Nina Passegger také informovali o současných projektech nadace Child & Family Foundation. V zaplavených oblastech Polska a Maďarska poskytla tato organizace první pomoc rodinám a dětem. Nadace také financovala rekonstrukci škol. Na Slovensku nadace podporuje projekt pro děti a svobodné matky.
V Hondurasu, druhé nejchudší zemi Střední Ameriky firma realizuje projekt s názvem “Vzdělávací program Lyoness (Lyoness Education Programme)”. Cílem tohoto programu je vybudovat školu, jejíž základní kámen byl položen v červnu 2010. Tento projekt nejenže přesně zapadá do filozofie nadace “uchovávat život prostřednictvím vzdělání", ale současně také slouží jako vzdělávací a společenské centrum pro dospělé.
Dalším projektem nadace Child & Family Foundation je projekt s názvem "Jízda pro charitu (Rolling for Charity)". Všechny peníze vybrané z pronájmu na zakázku vyrobeného motocyklu Harley Davidson Fat Boy jdou na financování shora uvedeného projektu v Hondurasu. Navíc byl ze všech lidí, kteří si motocykl Harley Davidson pronajali v období od června do srpna, vylosován šťastný vítěz, Martin Dirnberger, který si mohl Harleye užít během Evropského týdne motorkářů ve Faak am See, včetně hotelového ubytování a plné penze zdarma, po celou dobu konání akce.
Singlů s pilotní písní nadace firmy Lyoness "The Miracle of Lyoness", prodávaných pod značkou "Music for Future", se jen v Rakousku pro nadaci Lyoness Child & Family Foundation prodalo více než 10 000 kusů. Tento singl tak získal zlatou desku. Píseň nazpívala Nina Stern a složili ji autoři Thomas Schwarzmann a Martin Kohler. Videoklip k písni vytvořil Wolfgang Moik a remix připravil DJ Novus. Ti všichni mají ze zlaté desky ohromnou radost. Veškerý výtěžek z prodeje CD byl věnován nadaci Child & Family Foundation na podporu výstavby školy v Hondurasu.
Všichni zákazníci a partneři firmy Lyoness, kteří se nemohli akce Sensation zúčastnit osobně, měli poprvé možnost sdílet tuto akci prostřednictvím živého blogování. Informace, fotografie a podrobnosti o této akci byly poskytnuty uživatelům sociálních sítí. Hodinové zpravodajství z akce Sensation bylo také k dispozici na Facebooku a dění na akci bylo minutu po minutě přenášeno na Twitter v reálném čase. Zájemci ze Severní Ameriky také mohli využít novou technologii pro přenášení videa, která tamním zákazníkům a partnerům umožnila získat z první ruky informace o akci Lyoness Sensation.
Fotografie a další informace ohledně akce Lyoness Sensation najdete na webových stránkách http://www.lyoness.ag nebo nás kontaktujte.
Kontakt:
Silvia Weihs, ředitelka pro firemní komunikaci
Tel.:+43 664-8555241
E-mail: silvia.weihs@lyoness.ag
ČTK ke zprávě vydává fotografii, která je k dispozici v databázi ČTK Protext - foto a na internetu na adrese http://www.protext.cz