Loterie INTERLOT – příležitost vyhrát byt za méně než 2 dolary

Na celém světě se loterijní hry hrají pro zábavu a také v naději na získání vítězného tiketu, který by nám mohl v jediném okamžiku změnit život. Je to malá investice, která je zábavná a může vést k získání bohatství, které navždy změní vítěze a jeho rodinu. A někdy to může znamenat, že už do konce života nebudete muset pracovat!

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131021/647598-a )

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131021/647598-b )

Firma INTERLOT nabízí jedinečnou příležitost vyhrát byt za méně než 2 dolary, a to v loterii "Zlatý klíč (Golden Key)". Tato loterie vznikla v roce 1997 a do dnešní doby výherci získali více než 970 bytů, čímž tato loterie přispívá k finančnímu zajištění mnoha rodin.

INTERLOT podniká v duchu sociální odpovědnosti a věnuje část svých příjmů na charitu nebo školám.

"Ruská trojka (Russian Troika)" je loterie s vysokou pravděpodobností výhry. Každý druhý tiket může být vítězný. Hráči mohou vyhrát jackpot nebo získat bonusy ke svým osobním účtům, které mohou měnit za nové tikety nebo je snadno darovat přátelům.

Hráči, kteří chtějí něco zvláštního a dávají přednost hazardním hrám si zcela jistě oblíbí hru "Královská karta (Royal Card)", ve které si mohou tiket vytvořit sami, zkombinováním hracích karet.

O společnosti INTERLOT

V roce 2006 se loterijní společnosti INTERLOT Lottery Company dostalo mezinárodního uznání, zejména v podobě získání členství ve Světové loterijní asociaci (World Lottery Association). O rok dříve se pak firma stala členem Evropské loterijní asociace (European Lotteries Association).

https://magazin.interlot.ru/en/

ZAO "INTERLOT", AMANDA BROOKS

marketing@interlot.ru

+8(800)700-89-78

Zdroj: ZAO Interlot

Klíčová slova Británie-finance-hry-zábava-ZAO Interlot

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Služby, cestovní ruch
Finance, ekonomika

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.