Lee Cooper zveřejnila své globální plány pro maloobchod

Společnost Lee Cooper, exkluzivní anglický výrobce denimu, dnes oznámila svůj záměr rozšířit svoji maloobchodní značku do celého světa. Série otevření nových obchodů souvisí s novou identitou detailů, navržených společností Catamaran Partnership z Londýna, a je založena na nové kreativní kampani s názvem Průmysl, síla, život, práce (Industry, Strength, Life, Work) navržené pro společnost Lee Cooper reklamní agenturou Gyro z Philadelphie.

Agresivní harmonogram maloobchodního prodeje zahrnuje různé formáty jako například shop-in-shop (obchod v obchodě), maloobchodní odbytiště a koncepci otevírání nových prodejen během příštích šesti měsíců v 7 klíčových lokalitách ve Velké Británii a Evropě, s dvěma způsoby pojetí otevření obchodů v historické části Curychu v Rosengasse a nejprestižnější oblasti pro maloobchod s denimem v antverpském Kammenstraatu.

Dlouhodobé ambice zahrnují koncepci obchodů v centru Londýna, pro které jsou v současné době hledány vhodné lokality. Kromě rozšiřování aktivit v Evropě, bude společnost Lee Cooper navazovat na ambiciózní rozmach obchodů v Indii a Číně v roce 2007.

Aby skutečně dosáhla svého cíle, jmenovala společnost Lee Cooper bývalého ředitele maloobchodu pro východní Evropu Davida Maddisona ze společnosti Nike, vedoucím pro maloobchodní operace v Evropě a Susanne Williamsovou ze společnosti Timberland projektovou manažerkou pro maloobchod. Společně se stávajícím týmem budou zodpovídat za realizaci koncepce designu obchodů a dohlížet nad bezproblémovým otevřením účtů ve Velké Británii a dalších zemích.

Peter Baker, vedoucí maloprodeje, hovoří o ambicích této značky, stát se do konce roku 2007 významným maloprodejcem: "Společnost Lee Cooper má tradici maloobchodu již 98 let. My stavíme na těchto zkušenostech a znalostech, abychom posílili naši přítomnost ve všech třech maloobchodních oblastech."

Obchody společnosti Lee Cooper mají významnou roli v udržování hlavního směru maloobchodu likvidací zásob z minulých sezón prostřednictvím kontrolovaného kanálu. Zatímco obchody s plnou cenou budou nabízet nejnovější zboží z kolekcí Red Diamond, Authentic a Platinum. Nabízet budou rovněž kolekci Gold, exkluzivní řadu, která byla dříve ke koupi pouze v Izraeli. Ačkoli v minulosti představovala značka Lee Cooper především značku pro muže, v současné době tvoří nabídka mužské módy pouhých 60 procent, zatímco zbytek představují výrobky pro ženy.

První prodejna byla otevřena 4. listopadu ve Fleetwoodu, prodejna Fashion Fish 11. listopadu. Jedná se o první obchod ve Švýcarsku od té doby, co společnost Lee Cooper získala zpět své obchodní aktivity jako pobočka. Prodejny Gunwhalf quays v Portsmouthu a Rosada v Holandsku budou otevřeny tento týden. Rok bude zakončen otevřením prodejny ve francouzském Roubaix.

Na konci listopadu bude otevřen jeden z prvních obchodů od šedesátých let v antverpském Kammenstraatu, a poté bude následovat obchod v curyšském Rosengasse začátkem prosince. Oba obchody budou otevřeny slavnostně. Obchod v Antverpách bude mít prodejní plochu kolem 85 m2 a obchod v Curychu 240 m2 a bude se rozkládat na dvou podlažích. Oba obchody budou představovat celodenní nabídku společnosti Lee Cooper, včetně dražší řady Platinum a souvisejících výrobků jako jsou košile, pletená móda, bundy a doplňky.

Poznámky pro vydavatele:

Prosím v písemných materiálech používejte následující:

1) The Fine English Denim Company. Od roku 1908 Společnost Lee Cooper byla založena v Británii v roce 1908 Morrisem Cooperem.

Neoddělujte, prosím, Lee od Cooper. Slovo Lee Cooper musí být uváděno na jednom řádku, aby nedošlo k nedorozumění.

2) Industry, Strength, Life, Work (Průmysl, síla, život, práce)

Reklamní koncepci AW 06 pro společnost Lee Cooper vytvořil generální a kreativní ředitel společnosti Gyro Steven Grasse.

O společnosti Lee Cooper

Značka Lee Cooper byla založena v Anglii v roce 1908 Morrisem Cooperem a sama se představila jako "The Original European Denim Company (Originální evropskou denim společnost)." Společnost distribuuje své zboží v 70 zemích v Evropě, Asii, Africe, na Středním Východě a Latinské Americe a je třetí přední značkou jeans módy ve Velké Británii a Francii a druhou vedoucí značkou v Belgii.

V červnu 2005 odkoupilo investiční konsorcium, společnost Foukona Holdings Limited (v majetku třech private equity firem), tuto společnost a chce využít významné zdroje pro vybudování značky Lee Cooper celosvětově. Společnost plánuje, že získá 500 milionů z maloobchodního prodeje po celém světě.

O společnosti Gyro

Společnost Gyro vytvořila moderní program pro vybranou skupinu progresivních mezinárodních společností od roku 1988. Klienti společnosti Gyro sdílí cit pro dobrodružství, neberou na vědomí status quo (stav v daném okamžiku) a chápou, že tradiční reklama je pouhou částí většího obrazu.

Více informací naleznete na internetové adrese: http://www.gyroworldwide.com.

KONTAKT:

Lee Cooper, Londýn

Sarah Feeneyová, mezinárodní manažerka pro vztahy s veřejností

Tel.: 44-07802-690969

E-mail: sfeeney@leecooper.com

Internetové stránky: http://www.Leecooper.com

Klíčová slova Británie-trh-průmysl-textil-Lee Cooper-PROTEXT

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Zpracovatelský a výrobní průmysl
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.