Společnost Lee Cooper, exkluzivní anglický výrobce denimu, dnes oznámila svůj záměr rozšířit svoji maloobchodní značku do celého světa. Série otevření nových obchodů souvisí s novou identitou detailů, navržených společností Catamaran Partnership z Londýna, a je založena na nové kreativní kampani s názvem Průmysl, síla, život, práce (Industry, Strength, Life, Work) navržené pro společnost Lee Cooper reklamní agenturou Gyro z Philadelphie.
Agresivní harmonogram maloobchodního prodeje zahrnuje různé formáty jako například shop-in-shop (obchod v obchodě), maloobchodní odbytiště a koncepci otevírání nových prodejen během příštích šesti měsíců v 7 klíčových lokalitách ve Velké Británii a Evropě, s dvěma způsoby pojetí otevření obchodů v historické části Curychu v Rosengasse a nejprestižnější oblasti pro maloobchod s denimem v antverpském Kammenstraatu.
Dlouhodobé ambice zahrnují koncepci obchodů v centru Londýna, pro které jsou v současné době hledány vhodné lokality. Kromě rozšiřování aktivit v Evropě, bude společnost Lee Cooper navazovat na ambiciózní rozmach obchodů v Indii a Číně v roce 2007.
Aby skutečně dosáhla svého cíle, jmenovala společnost Lee Cooper bývalého ředitele maloobchodu pro východní Evropu Davida Maddisona ze společnosti Nike, vedoucím pro maloobchodní operace v Evropě a Susanne Williamsovou ze společnosti Timberland projektovou manažerkou pro maloobchod. Společně se stávajícím týmem budou zodpovídat za realizaci koncepce designu obchodů a dohlížet nad bezproblémovým otevřením účtů ve Velké Británii a dalších zemích.
Peter Baker, vedoucí maloprodeje, hovoří o ambicích této značky, stát se do konce roku 2007 významným maloprodejcem: "Společnost Lee Cooper má tradici maloobchodu již 98 let. My stavíme na těchto zkušenostech a znalostech, abychom posílili naši přítomnost ve všech třech maloobchodních oblastech."
Obchody společnosti Lee Cooper mají významnou roli v udržování hlavního směru maloobchodu likvidací zásob z minulých sezón prostřednictvím kontrolovaného kanálu. Zatímco obchody s plnou cenou budou nabízet nejnovější zboží z kolekcí Red Diamond, Authentic a Platinum. Nabízet budou rovněž kolekci Gold, exkluzivní řadu, která byla dříve ke koupi pouze v Izraeli. Ačkoli v minulosti představovala značka Lee Cooper především značku pro muže, v současné době tvoří nabídka mužské módy pouhých 60 procent, zatímco zbytek představují výrobky pro ženy.
První prodejna byla otevřena 4. listopadu ve Fleetwoodu, prodejna Fashion Fish 11. listopadu. Jedná se o první obchod ve Švýcarsku od té doby, co společnost Lee Cooper získala zpět své obchodní aktivity jako pobočka. Prodejny Gunwhalf quays v Portsmouthu a Rosada v Holandsku budou otevřeny tento týden. Rok bude zakončen otevřením prodejny ve francouzském Roubaix.
Na konci listopadu bude otevřen jeden z prvních obchodů od šedesátých let v antverpském Kammenstraatu, a poté bude následovat obchod v curyšském Rosengasse začátkem prosince. Oba obchody budou otevřeny slavnostně. Obchod v Antverpách bude mít prodejní plochu kolem 85 m2 a obchod v Curychu 240 m2 a bude se rozkládat na dvou podlažích. Oba obchody budou představovat celodenní nabídku společnosti Lee Cooper, včetně dražší řady Platinum a souvisejících výrobků jako jsou košile, pletená móda, bundy a doplňky.
Poznámky pro vydavatele:
Prosím v písemných materiálech používejte následující:
1) The Fine English Denim Company. Od roku 1908 Společnost Lee Cooper byla založena v Británii v roce 1908 Morrisem Cooperem.
Neoddělujte, prosím, Lee od Cooper. Slovo Lee Cooper musí být uváděno na jednom řádku, aby nedošlo k nedorozumění.
2) Industry, Strength, Life, Work (Průmysl, síla, život, práce)
Reklamní koncepci AW 06 pro společnost Lee Cooper vytvořil generální a kreativní ředitel společnosti Gyro Steven Grasse.
O společnosti Lee Cooper
Značka Lee Cooper byla založena v Anglii v roce 1908 Morrisem Cooperem a sama se představila jako "The Original European Denim Company (Originální evropskou denim společnost)." Společnost distribuuje své zboží v 70 zemích v Evropě, Asii, Africe, na Středním Východě a Latinské Americe a je třetí přední značkou jeans módy ve Velké Británii a Francii a druhou vedoucí značkou v Belgii.
V červnu 2005 odkoupilo investiční konsorcium, společnost Foukona Holdings Limited (v majetku třech private equity firem), tuto společnost a chce využít významné zdroje pro vybudování značky Lee Cooper celosvětově. Společnost plánuje, že získá 500 milionů z maloobchodního prodeje po celém světě.
O společnosti Gyro
Společnost Gyro vytvořila moderní program pro vybranou skupinu progresivních mezinárodních společností od roku 1988. Klienti společnosti Gyro sdílí cit pro dobrodružství, neberou na vědomí status quo (stav v daném okamžiku) a chápou, že tradiční reklama je pouhou částí většího obrazu.
Více informací naleznete na internetové adrese: http://www.gyroworldwide.com.
KONTAKT:
Lee Cooper, Londýn
Sarah Feeneyová, mezinárodní manažerka pro vztahy s veřejností
Tel.: 44-07802-690969
E-mail: sfeeney@leecooper.com
Internetové stránky: http://www.Leecooper.com