Kvalita obsluhy v hotelech: Praha má v evropském srovnání potenciál ke zlepšení
Ten, kdo cestuje, může mnoho vyprávět, to věděl již německý básník Matthias Claudius. Ne vždy jsou ale zážitky takové, aby stálo za to o nich vyprávět, protože cesty na dovolenou nebo ubytování v hotelech zrovna neodpovídají vysněným představám. Vlídný a kompetentní personál potom hostovi pomůže, aby se přes to či ono snadno přenesl. Žebříček hodnocení hostů na portálu hotel.info [ http://www.hotel.info ] ukazuje, jak je to v České republice s hotelovou obsluhou a jak si vede v evropském srovnání.
Budapešť a Helsinky mají nejvstřícnější obsluhu
Budapešť a Helsinky dosáhly nejlepšího hodnocení v žebříčku evropských velkoměst. Ve vstřícnosti a kompetentnosti hotelového personálu vedou maďarská a finská metropole s nepatrným náskokem před slovinskou Lublaní, která obsadila třetí místo. Praha se sice ještě dostala mezi evropskou první dvacítku, ale jejích 8,01 bodu ukazuje, že je co zlepšit.
Madridu (7,82) a Římu (7,80) uniklo umístění v nejlepší evropské dvacítce jen o vlásek. Ještě o něco méně spokojeni byli zákazníci v Moskvě (7,62) a v Londýně (7,36).
Špičková kvalita obsluhy ve finských hotelech!
Mezi evropskými zeměmi zaujímají vedoucí pozici Finsko a Německo se shodným počtem 8,36 bodu. Zde projevili hoteloví hosté mimořádnou spokojenost se vstřícností a kompetentností hotelového personálu. Také v alpském Rakousku potvrdilo hodnocení velmi dobrou kvalitu obsluhy.
Česká republika dopadla jako celek o něco lépe než její hlavní město a je s dosaženými 8,08 bodu v hodnocení zemí o jedno místo výše. Nizozemsko zůstalo se 7,82 bodu téměř na chvostu evropské dvacítky nejlepších.
Úplnou tiskovou zprávu najdete zde:
http://www.hotel.info/Press/Article?lng=CS&item=1952
Kontakt pro tisk:
Sebastian Meyer
hotel.info
Hugo-Junkers-Strasse 15-17
90411 Norimberk
Německo
Tel.: +49-(0)911-59832-0
Fax: +49-(0)911-59832-11
E-mail: presse@hotel.info