Nová řešení uvedená na konferenci NRF poskytují rychlejší a snadnější pochopení zákazníka a klíčových ukazatelů výkonnosti, umožňují provádět inteligentní rozhodování a nabízejí zlepšený výkon * Velká show NRF 2015
Společnost KSS Retail, člen skupiny dunnhumby, dnes uvedla dvě převratné inovace, jejichž cílem je pomoci obchodním týmům a týmům pro správu kategorií lépe využívat znalosti o zákaznících a provádět analýzy velkých objemů dat s cílem určovat ceny a řídit propagační akce. Tato nová, interaktivní webová řešení vyvinutá skupinou dunnhumby ve spolupráci s některými největšími světovými obchodníky přinášejí pracovníkům s rozhodovacími pravomocemi bezprecedentní úroveň přehledu. To jim umožní rychle reagovat na měnící se obchodní podmínky, lépe určovat odpovídající ceny a vést propagační akce pro své zákazníky, a tím zlepšit chování a loajalitu zákazníků. Tyto nové produkty budou uvedeny na trh během Velké show Národní maloobchodní federace (National Retail Federation, NRF) ve dnech 11. až 13. ledna.
Promotions Analytics: Od ohlédnutí k předvídání
Propagace představuje pro maloobchodníky velké investice, ale pro mnoho organizací je obtížné určit, kde se jim finanční prostředky a obchodní nabídky vyplácejí - a kde ne. Nové řešení Promotions Analytics přináší jedinečnou sadu přehledů z oblasti business intelligence. Ovládá se prostřednictvím interaktivních webových panelů. Pomáhá obchodníkům nacházet odpovědi na klíčové obchodní otázky a provádět inteligentní volby v celém procesu plánování. Využívá data, jako například:
•Finanční dopad: Zkoumá dopad propagace na metriky produktu nebo kategorie, jako například množství, tržby a zisk.
•Dopad na nákupní koš domácností: Odhaluje účinky propagace na všeobecné nákupní zvyklosti.
•Dopad na zákazníka: Ukazuje obchodníkům, jak zaměřovat propagační akce na jemnější úrovni, a vytvářet lépe přizpůsobené nabídky.
Na rozdíl od standardních reportingových nástrojů umožňuje Promotions Analytics obchodníkům také snadné zobrazení nejefektivnějších míst na základě jejich strategických cílů. To znamená, že nabídky a taktika budou nejlépe fungovat na úrovni produktů, kategorií a oddělení. Pomocí těchto prediktivních postřehů mohou pak maloobchodníci plánovat úspěšné propagační akce a dosahovat takových cílů, jako je například zvýšení návštěvnosti nebo jednotkových prodejů, a také minimalizovat rizika nedostatečných akcí. Promotions Analytics dále pomáhá nákupčím spolupracovat s výrobci. Poskytuje rozsáhlá vizuální data, která pomáhají zlepšovat plánování, výkon a efektivitu a zvyšují návratnost investic (ROI).
PriceStrat® Rapid Reviewer: Zvýšení rychlosti a účinnosti a zlepšení spolupráce
V dnešní době bojuje mnoho prodejců s neefektivností a překážkami spolupráce mezi analytiky cenových politik a pracovníky s rozhodovací pravomocí. Nedostatečná průhlednost informací zpomaluje dobu odezvy a snižuje pružnost organizace. Nástroj PriceStrat Rapid Reviewer obsahuje sadu vizuálních, interaktivních webových ovládacích panelů určených pro řešení těchto problémů. Zpřístupňuje vědu o optimalizaci cen PriceStrat® také netechnicky zaměřeným zúčastněným stranám celé maloobchodní organizace a zlepšuje týmovou spolupráci. V konečném důsledku umožňuje maloobchodníkům zefektivnit a zjednodušit proces každodenního rozhodování o cenách na základě chování zákazníků.
V kombinaci s automatickými možnostmi nástroje PriceStrat pro určování cen je Rapid Reviewer ještě silnější. Obchodníci mohou reagovat v reálném čase na změny u konkurence nebo na jiné tržní podmínky a podporovat dynamické cenové strategie. Pracovníci s rozhodovacími pravomocemi mohou v nástroji Rapid Reviewer prostřednictvím pravidel výjimek prohlížet navrhované cenové scénáře na vysoké úrovni. Pomocí funkce vestavěných poznámek mohou zkoušet klíčové metriky, potom ihned schvalovat cenové změny, a tím usnadnit komunikaci.
Díky využití výhod automatizace ve spojení s novým webovým uživatelským rozhraním je práce pro maloobchodníky jednodušší, než kdykoli dříve. Mají jistotu, že si každodenním určováním cen udržují konkurenceschopnost, znají cenové vnímání spotřebitelů, a zároveň mohou dosahovat požadovaných hrubých marží a dalších finančních cílů. Stejně jako Promotions Analytics, také nástroj PriceStrat Rapid Reviewer pomáhá pracovníkům s rozhodovací pravomocí určovat priority svého cenového úsilí a ušetřit si čas a námahu.
Pomáhá obchodním týmům zvyšovat věrnost zákazníků
"Údaje z průmyslu ukazují, že prodejci se stále zaměřují na propagaci, a potřebují mít přístup k příslušným údajům a přehledům, aby mohli správně rozhodovat," řekl Yael Cosset, generální ředitel KSS Retail. "Na základě hluboké znalosti tvorby cen a propagačních strategií pro naše klienty přinášejí tato nová řešení takové poznatky o zákaznících, jaké dosud nebyly na trhu k dispozici. To umožňuje našim klientům soustředit se na vytváření hodnot pro své zákazníky.
Tato zpráva je dalším důkazem naší snahy přinášet inovativní softwarová řešení v rámci obchodní organizace," dodal Cosset. "Díky pochopení a možnosti předvídat dopad svých rozhodnutí na své klíčové zákazníky budou obchodníci schopni zvýšit hrubé marže a zároveň zlepšit plánovací logiku a zvýšit důležitost a loajalitu zákazníků.
Navštivte společnost KSS Retail na Velké show NRF 2015 na stánku 3063
Chcete-li se o nástroji Promotions Analytics nebo PriceStrat® Rapid Reviewer dozvědět více a vidět ukázku, navštivte společnost KSS Retail na stánku číslo 3063 na Velké show NRF v New Yorku v Jacob Javits Convention Center ve dnech 11. až 14. ledna 2015.
O společnosti KSS Retail
Společnost KSS Retail, člen skupiny dunnhumby je předním světovým poskytovatelem optimalizace cen a řešení prodejních vhledů pro obchod s potravinami, nábytkem, volně prodejnými léky a všeobecný a online maloobchod. Maloobchodníci používají software KSS Retail a profesionální služby s cílem lépe porozumět potřebám svých zákazníků, určovat efektivnější ceny, vést propagační kampaně a provádět obchodní rozhodnutí. Zákazníci společnosti KSS Retail neustále zvyšují svůj podíl na trhu, tržby, zisky a svou konkurenceschopnost. Současnými zákazníky jsou například společnosti Tesco, Kroger, Sonae, AutoZone, 7-Eleven, O’Reilly Auto Parts, BI-LO/Winn-Dixie, SpartanNash, Raley’s, United Supermarkets, ABC Fine Wine and Spirits a mnoho dalších. Další informace najdete na stránkách www.KSSRetail.com.
Kontakty
W
Antonella Scimemi, 07530 815 018
antonella@wcommunications.co.uk
Zdroj: KSS Retail
Tuto tiskovou zprávu najdete online na adrese:
http://www.businesswire.com/news/home/20150108005025/en
Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.
(BW)