KOFILA ODSTARTOVALA AKČNÍ APLIKACI „ČMAJZNI TURBAN“

Čokoládovo - kávová tyčinka KOFILA spustila od začátku května 2014 napínavou hru pro mobilní telefony. Hlavním charakterem je TURBAN známé postavičky z obalu tyčinky KOFILA. Aplikace jménem „ČMAJZNI TURBAN“ propojuje virtuální princip hry s realitou. Jejím cílem je čmajznutí TURBANU, kterému však předchází jeho napínavé hledání a lovení. Tato zábavná hra pro mobilní telefony byla poprvé představena 30. dubna 2014 na Majálesu v Praze a 7. května 2014 na Majálesu v Brně. Součástí celé kampaně je i soutěž o hodnotné ceny.

Dynamická hra „ČMAJZNI TURBAN“ je postavená na principu propojení aplikace v mobilních telefonech s pohybem hráčů a virtuálních TURBANŮ. Cílem je čmajznout TURBAN ostatním hráčům a co nejdéle ho uchránit před čmajznutím dalšími hráči. „Aktuální poloha TURBANŮ se zobrazuje na mapě pomocí GPS navigace. Hráči si tak musí dávat bacha, aby se k nim nikdo nepřiblížil a TURBAN nečmajznul… anebo mohou použít tyčinku KOFILA k jeho ochraně,“ vysvětluje brand manažerka tyčinky KOFILA Lenka Trejbalová.

Kromě zábavy, nabízí hra i možnost soutěžit o hodnotné ceny a to sbíráním bodů několika způsoby. Jedním z nich je například čmajznout TURBAN co nejvíce hráčům, mít ho co nejdéle nebo ho odvézt na nejvzdálenější místo. Navíc budou oceněni i majitelé TURBANŮ na náhodně vybraném místě nebo v předem určeném čase. Díky propojení aplikace s Facebookem mohou ostatní hráči sledovat, kdo je právě majitelem kofilového TURBANU. Získávají tak možnost čmajznout TURBAN i svým přátelům, kteří se ho určitě nebudou chtít lehce vzdát.

Aplikaci, kterou vyvinula agentura PRIA, byla poprvé představena na pražském Majálesu 30. dubna 2014 a ve středu 7. května 20014 zavítala i na Majáles do Brna. V následujících dnech je možné čmajznout TURBAN na nejrůznějších místech České republiky nebo na některém z letních festivalů. Jejich výčet je vyvěšený na Facebooku http://www.facebook.com/kofilaczsk.

O společnosti Nestlé

Nestlé, mezinárodní potravinářská společnost s ústředím ve Švýcarsku, vstoupila do české potravinářské výroby jako strategický investor počátkem 90. let 20. století. V České republice Nestlé vyrábí v závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov čokoládové a nečokoládové cukrovinky pod značkami jako ORION, MODRÉ Z NEBE, STUDENTSKÁ PEČEŤ, KOFILA, DELI, MARGOT, BON PARI, JOJO, LENTILKY. Nestlé uvádí na český trh i značkové potraviny pod mezinárodním značkami - tyčinky KIT KAT, rozpustnou kávu NESCAFÉ, kulinářské výrobky MAGGI, kojeneckou, dětskou i klinickou výživu NESTLÉ, potravu pro domácí zvířata PURINA, FRISKIES a DARLING a prémiové zmrzliny MÖVENPICK OF SWITZERLAND. Snídaňové cereálie NESTLÉ jako FITNESS nebo NESQUIK uvádí na trh společnost Cereal Partners Czech Republic, společný podnik Nestlé a General Mills.

Pro více informací kontaktujte: PRIA SYSTEM, Tadeáš Novák, MA, novak@pria.cz

Seznam výher a aplikaci ke stažení naleznete na: www.cmajzniturban.cz, https://www.facebook.com/kofilaczsk

Klíčová slova ČR-obchod-styl-reklama-KOFILA

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.