- Finanční ředitel začíná pracovat ve společnosti v divizi Asie/pobřeží Pacifického oceánu a Čína, Hongkong a Taiwan
Skupina Saatchi & Saatchi Fallon, síť celosvětové reklamní agentury vlastněná společností Publicis, dnes oznámila, že Johann Xavier, finanční ředitel EMEA regionu Skupiny, nastoupil do divize Asie/Pacifik. Přesouvá se do rychle rostoucích teritorií sítě, tj. Asie/pobřeží Pacifického oceánu a Čína, Hongkong a Taiwan. Zde bude tvořit silné partnerství se dvěma regionálními generálními řediteli, Chrisem Fosterem (Asie/Pacifik) a Justinem Billingsleyem (Čína, Hongkong a Taiwan).
(Foto: http://photos.prnewswire.com/prnh/20121009/NY88647)
„Tato vzrušující nová úloha dává Johannovi příležitost plně optimalizovat své podnikatelské a obchodní instinkty, protože se dostává do tohoto regionu, který znamená pro společnost Saatchi růst. Jistě nastanou velké změny, které ho budou udržovat ve střehu, a my mu přejeme hodně štěstí,” řekl Robert Senior, generální ředitel Skupiny Saatchi & Saatchi Fallon EMEA.
Podle názoru Billa Cochranea, celosvětového finančního ředitele: „Johann prokázal svou schopnost pracovat velmi efektivně v mnoha teritoriích. Ideálně se hodí pro svou novou úlohu v tomto velmi živém podnikatelském prostředí. Jde o další přirozený krok na cestě Johanna světem!”
Xavier si s sebou přináší cenné zkušenosti a znalosti jednak z doby, kterou strávil v Severní Americe jako provozní ředitel společnosti Saatchi & Saatchi Kanada (kde zajistil přeměnu společnosti ze ztrátové na ziskovou), a rovněž z vykonávání funkce finančního ředitele EMEA ; díky tomu velmi dobře řídí tento region v obzvláště tvrdých ekonomických podmínkách. Xavierovy zkušenosti napříč kulturami a jeho schopnost citlivě překlenovat rozdíly (jen region EMEA tvoří 17 různých zemí s velmi individuálními způsoby práce) se také hodí po jeho styl práce.
Xavier dále prokázal odborné znalosti při snižování rizik a dodržování předpisů a zákonů během svého působení ve funkci manažera projektu u společnosti Publicis Groupe.
Úspěšně uskutečnil řadu strategií týkajících se fúzí a akvizicí pro společnost Saatchi & Saatchi. V nedávné době inicioval transakci k získání jihoafrického podniku s partnery Black Empowerment.
Xavier, absolvent MBA programu na University of Cambridge a Judge Business School, se nedávno stal spoluautorem práce o marketingu pro společnost Baby Boomers: „Zlatá příležitost: Marketing zaměřený na budoucí starší populaci”.
Xavier si vysoce cení kreativity. „Chci být tím, kdo umožní vytvoření skvělého kreativního produktu a napomůže tomu, aby společnost získala svůj podíl na trhu a dostala se na další úroveň.”
Těší se na úzkou spolupráci se svými novými kolegy a poznamenává: „V měnícím se světě očekávání zákazníků v tom, co znamená marketing a co poskytují agentury, se vyžaduje, abychom začali používat nové technologie a nacházeli kompenzační modely, které jsou spravedlivé a transparentní pro všechny.”
O společnosti Saatchi & Saatchi
Mezi zákazníky sítě třetí největší holdingové společnosti zaměřené na komunikaci Saatchi & Saatchi, která je součástí společnosti Publicis Groupe (OTC-QX: PUBGY), patří Deutsche Telekom/T-Mobile, General Mills, Kraft Foods/Cadbury, Mead Johnson, Novartis, Procter & Gamble, Sony Ericsson, Toyota a VISA Evropa.
Kontakt:
James Byrne
+1-212-397-0081