JCDecaux je největší společností na světě v oblasti venkovní reklamy

Společnost JCDecaux SA (Euronext Paris: DEC), včera oznámila, že se stala největší společností OOH reklamy na světě s příjmy v roce 2010 € 2,350 milionů eur (3,115 milionů USD).

V rámci svých tří divizí, městského mobiliáře, reklamy v MHD a velkoformátové reklamy, JCDecaux působí v 56 zemích a poskytuje prostor na 1 040 600 reklamních ploch.

V komentáři k dosažení tohoto milníku JCDecaux, Jean-Charles Decaux, předseda představenstva a Co-CEO, řekl: "Jsme velmi potěšeni a hrdi, že v roce 2010 se společnost JCDecaux stala jedničkou na světě v oblasti venkovní reklamy, s celkovými příjmy ve € 2,35 tisíce m ($ 3115 m)."

Vše začalo v roce 1964, kdy Jean-Claude Decaux, zakladatel společnosti a dnes předseda dozorčí rady JCDecaux, instaloval první reklamní autobusové přístřešky v Lyonu, motivován vizí zkrášlování města financovaného prostřednictvím příjmů z reklamy bez nákladů pro daňové poplatníky.

Nové reklamní médium se narodilo, a od té doby, tým JCDecaux úspěšně proměnil místní francouzskou mediální společnost do jednoho z mála globálních vlastníků médií, působícího nyní v 56 zemích po celém světě, ve prospěch všech zainteresovaných stran.

Rok 1999 byl pro společnost JCDecaux důležitým mezníkem. Bylo dosaženo akvizice společnosti Avenir.

Od té doby, společnost JCDecaux zdvojnásobila své příjmy především prostřednictvím organického růstu ve dvou nejrychleji rostoucích segmentech venkovní reklamy - městského mobiliáře a MHD - a zvyšující se přítomnosti na rozvíjejících se trzích.

Společnost také rostla díky regionálním akvizicím, zejména v Číně, Velké Británii, Rakousku a Německu. Dnes je JCDecaux číslo jedna v Evropě, Asii,Tichomoří a na Středním Východě, a číslo 4 v USA.

Stát se největším hráčem ve svém oboru nikdy nebylo bezpodmínečným cílem společnosti JCDecaux, ale přesto chceme využít této příležitosti a poděkovat všem našim investorům za jejich podporu a důvěru, a taktéž místní úřadům, dopravním společnostem, soukromým pronajímatelům a zároveň i inzerentům a agenturám, s nimiž jsme pracovali v průběhu let. Jsme přesvědčeni, že stát se číslem jedna na celém světě znamená silný závazek a tvrdou práci našich týmů ve všech zemích, konzistentní kvalitu našich operací a naše neustálé inovace, které považujeme za nejlepší ve své třídě.

Kontakt:

JCDecaux, Městský mobiliář spol. s r.o.,

Křižíkova 34, 186 00 Praha 8,

T: +420 225 001 300,

http://www.jcdecaux.cz

ČTK ke zprávě vydává fotografii, která je k dispozici v databázi ČTK Protext - foto a na internetu na adrese http://www.protext.cz

Klíčová slova Francie-reklama-firmy-JCDecaux

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.