Jak zaujmout zákazníka?

Trhy jsou tu odjakživa. Ale ty farmářské jsou, alespoň ve městech, kde lidé nemají vlastní zahrady pro pěstování ovoce a zeleniny, čím dál populárnější. Jenže... není trh jako trh.

Trhy jsou tu odjakživa. Ale ty farmářské jsou, alespoň ve městech, kde lidé nemají vlastní zahrady pro pěstování ovoce a zeleniny, čím dál populárnější. Jenže... není trh jako trh.

“Je nám tu prostě dobře!”

Dost často žijeme takzvaně na autopilota. Ani nevíme, proč zajdeme do nějakého obchodu. “Něco” nás přitáhne. Vy chvíli pobudete, něco nakoupíte, a odcházíte. Spokojení, zrelaxovaní. Ano, i takhle fungují JL technologie.

O zkušenostech, které s jejich použitím za posledních několik let udělal, jsme si povídali s producentem, režisérem a pořadatelem farmářských trhů, Karlem Czabanem.

Farmářský trh Rajská zahrada v Praze je aktivovaný JL technologiemi od samého začátku, tedy víc než dva roky. Jaké máte s aktivací zkušenosti?

Chvíli to trvalo, ale lidi se postupně naučili chodit, a rádi tu také posedí u piva a vína. Můžou tu spočinout, sednout si. Na trzích se jim líbí, jsou tu rádi. Také už se ustálila nabídka, takže vědí, jaké produkty od nás můžou čekat. Postupně se začali vracet a nakupovat. Díky tomu se zase mohli ekonomicky stabilizovat naši prodejci. I tohle je dopad aktivace JL technologiemi. Nejde jen o atmosféru a pocit pohody, který tu lidé mají, ale také o ekonomické výsledky, a ty už jsou vidět.

Jak jste přišel na nápad nechat aktivovat farmářské trhy?

Sám mám už pět let JL stimulátor a výsledky jsem mohl pozorovat v první řadě na sobě. Změna, která u mne díky nošení stimulátoru nastala, pro mne byla zásadní. Když jsem si stimulátor pořídil, byl jsem ve stádiu totální přepracovanosti a vlastně jsem ani pořádně nevěděl, o co jde. Už během dvou měsíců nastala v mém organismu rychlá revitalizace. Od té doby jsem víc v klidu, míň se rozčiluji, cítím se dobře.

Takže to funguje.

Ano. U mě to bylo rychlé. Na trzích má aktivace dlouhodobou účinnost. Neuvidíte výsledky hned teď. Ale lidé si vytvoří “závislost”, tedy v tom pozitivním slova smyslu. Rádi se do aktivovaného prostředí vracejí. Trhy jsou víceméně doména žen, to ony nakupují pro rodinu. Jsou také citlivější, víc vnímají změny v prostoru. Funguje to tak, že se – v nějakém rozmezí od stimulátoru – aktivuje prostředí. Zvyšuje se elektrická vodivost a díky tomu nastává i lepší souznění nejen mezi lidmi, ale i mezi věcmi a lidmi.

Zůstanete jen u osobního stimulátoru a stimulátoru, který aktivuje farmářské trhy? JL technologie nabízejí mnohem víc možností...

Před dvěma lety jsem natáčel pořad Mamba s Halinou Pawlowskou a bral jsem stimulátor s sebou na natáčení. Musím říct, že se to vždycky projevilo, lidé se naladili na stejnou vlnu, byla tam velice příjemná atmosféra. Věděl jsem tehdy, že to bude dobré, jen jsem si chtěl ověřit účinky JL technologií ještě někde jinde. Pokud jde o navození atmosféry vzájemnosti, je tato technologie ideální. Nechat si aktivovat prostor, kde se bude odehrávat diskusní pořad, by asi nebylo to pravé. Já sám si určitě ještě nechám aktivovat logo.

Říkal jste, že jste stimulátor bral s sebou. Jak takový stimulátor, který dokáže působit na tolik lidí a tak velký prostor, vypadá?

Je to stříbrný kufřík, který má funkci faradayovy klece. Když se kufřík otevře a stimulátor vyjme, může upravovat prostředí v širokém okolí. Použili jsme v začátku tenhle systém pro jeden dnes již velký známý a prestižní hudební festival tři roky po sobě a fungovalo to báječně.

Kde a na co byste JL technologie stimulace prostoru poradil používat?

Tam, kde jsou lidé stresovaní (jsou to ordinace nebo úřady, které mají přímý kontakt se zákazníky a pro lidi je většinou nepříjemné tam chodit). Pak také v dopravě. Tady je opravdu velký stres, skoro vždycky tam děje něco navíc, co lidi vyloženě otravuje. Stimulace prostoru JL technologie pomůže všude, kde se lidé sdružují a kde je přirozeně negativní atmosféra. Aktivace pomůže v tom, že prostředí bude lidem přátelské a všem se v něm bude dařit.

Máte JL technologiemi aktivovaný jen jeden trh?

V současné době začínáme zkoušet aktivaci v na tržišti Černý most, na konci trasy metra B. Vloni se moc nedařilo, udělali jsme trochu chybu v rozmístění stánků. Další trh, který letos aktivujeme, je na Spořilově.

Vypadá to jen na samé klady. To opravdu nikde není žádný problém?

Na co JL technologie nefungují, je počasí. Nedávno jsme měli trochu smůlu, tři pátky po sobě pršelo, takže návštěvnost nebyla ani přes aktivaci nijak závratná. Rezervy jsou ještě v regulaci výkonu. Když je silný, lidé běhají moc rychle, jsou nervózní, nebo naopak začínají usínat. Jde o to, aby nezívali, nebo po tržišti neběhali jako vzteklé veverky.

Jak tohle měříte?

Statisticky podle ekonomických výsledků. Empiricky pak podle pocitů lidí, prodejců. Sám už nemám odstup, jsem na trzích prakticky pořád.

Nemohli jsme vynechat ani názor nejpovolanějšího, “objevitele” JL technologií Jiřího Langa. Jak vidí přínos JL technologií při aktivaci prostorů, kde se farmářské trhy pořádají, on sám?

Z minulosti máme zkušenosti s aktivací velkoplošných akcí. Jak zmiňuje doktor Czaban, jde o nastavení optimálního výkonu na danou plochu a druh akce. Jiný výkon stimulátoru na stejné ploše vyžaduje rockový koncert a na druhou stranu poklidné farmářské trhy. Ladění výkonu se provádí podle potřeby a je závislé na ročním období. Na straně uživatele je stimulátor bezobslužný. Firmy užívají JL stimulace ke své prosperitě od roku 1992. Nabídu najdete na webu : http://www.jlsystem.eu

Jsou účinky JL technologií vědecky ověřitelné a ověřené?

Ano účinky jsou měřitelné několika na sobě nezávislými metodami a výsledky jsou opakovatelné. Máme certifikace ISO a OHSAS. Naše služby jsou ařazené do “Standardní klasifikce produkce”. V minulém století byly JL technologie prezentovány na nejvyšších vědeckých úrovních jako speciální klimatizace. Více se dozvíte nejlépe na webu http://www.jirilang.cz. Nabídku stimulátorů pro jednotlivce najdete na webu: http://www.jlshop.cz

Ivana Nádvorníková

KONTAKT:

Info@tetraktys.cz

Klíčová slova ČR-technologie-zdraví-PROTEXT

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Zdravotnictví

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.