Jak se daří Tukutuku?

Jak se říká, rok se s rokem sešel a internetový magazín Tukutuku úspěšně oslavil svoje první narozeniny. Což je skvělá zpráva nejen pro jeho redakci, ale i čtenáře, kteří mají v oblibě čtení takových článků, ze kterých si odnesou i něco více než jen která z celebrit se s kterou pustila do milostného dobrodružství a která odhalila ňadro. Online časopis Tukutuku se totiž i nadále snaží naplňovat původní význam slovního spojení lifestylový magazín. Nedělá si svou existenci nikterak lehčí a nepřizpůsobuje se momentálnímu vkusu masového publika, nikdy nesklouzává do vod bulvárního čtiva. V tomto směru se magazín během roku své existence naštěstí nezměnil.

Proměnou zato výrazně prošla jeho redakce. Její sestava se i nadále skládá ze zkušených českých žurnalistů i začínajících novínářů, jejichž hvězdné mediální časy jistě teprve nastanou. Právě tato vyváženost věková i zkušenostní dodává magazínu ojedinělý charakter, energii a drajv. Důležitými personálními proměnami procházelo i vůdčí, šéfredaktorské křeslo, jehož vládu dnes třímá Dagmar Čechová. A jelikož každý správný šéfredaktor přeci jen lehce ovlivňuje tón a tvář magazínu, v tomto směru se Tukutuku také vyvíjelo.

Zůstalo mu však to základní, zásadní a absolutně nejdůležitější - zaměření na čtenáře, kteří se chtějí čtením nejen pobavit, ale i intelektuálně či vědomostně obohatit či seznámit se se zajímavými lidmi a jejich osudy prostřednictvím článků o nich nebo rovnou rozhovorů s nimi. Jedním ze stěžejních témat magazínu pak i nadále zůstává kariéra a zaměření na texty, které čtenářům pomohou rozšiřovat (nebo prohlubovat) svoje obzory v oblasti pracovního života.

Věřím, že právě tato dvě témata zůstanou opěrným bodem Tukutuku magazínu i nadále. A že jeho první narozeniny bezesporu nebudou jeho posledními.

TUKUTUKU MAGAZÍN

vydavatel: Personal ONE s.r.o., Praha

Klíčová slova ČR-média-internet-komunikace

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.