INVIA.CZ kraluje i nadále českému trhu online prodeje zájezdů

Zájezdy, letenky a ubytování v celkové hodnotě 605 milionů Kč prodala v roce 2005 společnost INVIA.CZ. Její obrat tak tvoří asi 50 procent trhu online prodeje zájezdů v České republice.

Potvrdila tak s velkým náskokem pozici jedničky mezi internetovými cestovními agenturami v České republice, kterou si drží od roku 2004.

INVIA.CZ zaznamenala 88 procentní růst oproti roku 2004, který zakončila s obratem 320 milionů Kč. Dosáhla tak přibližně třikrát většího prodeje než nejbližší konkurent.

V posledních letech se INVIA.CZ stala jedním z nejvýznamnějších subjektů působících na trhu výjezdového cestovního ruchu, a dokazuje tak stále větší vliv internetu na cestovní ruch.

Michal Drozd, výkonný ředitel INVIA.CZ, k vývoji trhu říká: "Potvrdila se naše prognóza z minulého roku o růstu trhu a vše nasvědčuje tomu, že obrat trhu online prodeje zájezdů tento rok vzroste opět minimálně o 50 procent."

Dle statistik INVIA.CZ byl v roce 2005 na internetu největší zájem o tyto destinace:

1. Řecko

2. Egypt

3. Tunisko

4. Turecko

5. Bulharsko

6. Španělsko

O INVIA.CZ:

Společnost INVIA.CZ, s.r.o. je největší online cestovní agentura v České republice. Prodává zájezdy od více než 190 cestovních kanceláří do celého světa. Zájezdy nabízí za stejných podmínek jako pořádající cestovní kancelář tzn. bez navýšení ceny.

Buduje také databázi ubytování v České republice a od května 2005 působí na Slovensku jako INVIA.SK, kde hned v prvním roce existence zaujala pozici slovenské jedničky v prodeji zájezdů po internetu.

Většinovým vlastníkem společnosti INVIA.CZ je švýcarská investiční skupina Centralway Investment AG. Více o INVIA.CZ na http://o.invia.cz

Kontakt:

Michal Tůma - marketingový manažer INVIA.CZ

e-mail: michal.tuma@invia.cz

tel.: 221 411 432

Klíčová slova PROTEXT-turistika-internet-INVIA.CZ

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Služby, cestovní ruch
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.