Investice odkudkoliv

O rostoucí popularitě investování zlatých cihel jistě není třeba pochybovat. Svědčí o tom kupříkladu narůstající počet subjektů, které se zprostředkování nákupu investičního zlata věnují. Oblibu investování do zlata nakopávají nejen rady odborníků, upozorňujících, že ideální hranice investování do zlata (které si uchová svou stabilní hodnotu i v dobách krize) je zhruba na úrovni deseti procent hodnoty majetku člověka, ale především nestabilita finančních trhů, která se často stává tématem nejen ekonomických médií.

Některé z firem, které zařizují dovoz kvalitního zlata (například švýcarské značky PAMP) v podobě zlatých slitků a zlatých cihel se přitom maximálně snaží vyjít vstříc svým zákazníkům a zjednodušit proces nákupu jak je to jen možné. A to napříč metodami i technologickými platformami.

Například společnost Zlato a.s. nabízí nejen standardní osobní nákup zlata, což je metoda jistě bližší uzavřenějším a více bezpečnostně založeným jedincům, ale také bezpečný e-shop. A jako bonus přikládá nedávno spuštěný první internetový portál o investování do zlata v našich internetových luzích a hájích. Ten na každodenní bázi přináší hned několik článků ze světa financí, trhů, společnosti... a samozřejmě zlata.

Na webu www.zlato.cz si navíc pohodlně počtete nebo nakoupíte i na mobilních zařízeních a tabletech, portál je totiž plně responzivní, takže se přizpůsobuje velikosti displeje návštěvníka. Trend návštěvnosti internetu z mobilních zažízení totiž stále roste - v roce 2018 by podle odborných studií mělo být více přístupů z chytrých telefonů a tabletů než z počítačů. Zpracování internetových stránek v responzivním webovém designu je tak nejen logickou, ale hlavně jedinou adekvátní reakcí.

Portál Zlato.cz tak i v tomto směru ukazuje, že do světa vykračuje správnou nohou.

Kontakt:

www.zlato.cz

Klíčová slova ČR-komodity-kovy-trh-finance-Zlato.cz

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Finance, ekonomika
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.