Za 20 let klienti svěřili v ČR Ipsosu na výzkumy trhu dvě miliardy Kč, celkem ve více než 13.000 projektech pro 1200 firem. Právě v těchto dnech se slaví kulaté výročí 20 let od založení firmy Tambor a pět let od spojení s Ipsos.
Z malé rodinné firmy o dvou zaměstnancích s obratem 0,5 mil. Kč v r. 1992 až po leadera trhu, největší firmu výzkumu trhu a veřejného mínění o 120 zaměstnancích v ČR s obratem 307 mil. Kč v r. 2012 - to jsou základní údaje vymezující historii Ipsos na českém trhu.
Radek Jalůvka, CEO agentury Ipsos k tomu dodává: "Při založení společnosti mne opravdu nenapadlo, kam se za dvě desítky let posuneme. Nejvíce si vážím toho, že s většinou klientů máme trvalý a oboustranně efektivní obchodní vztah. Téměř 100 klientů s námi pravidelně spolupracuje více než 10 let a tato důvěra je znát."
V současnosti Ipsos klade důraz v ČR vedle dodržování profesionality a etiky výzkumné práce zejména na stálou inovaci a využití špičkového technického zázemí pro moderní sběr dat a jejich kontrolu. Mezi nejžádanější výzkumné projekty dnes patří výzkumy loajality a spokojenosti, segmentace, testování produktů/služeb, testy komunikace, mystery shopping a customer experience, shopper research, výzkumy zaměřené na detailní poznání požadavků zákazníků a odkrytí jejich emocí a mnoho dalších.
K dosavadní spolupráci se vyjádřili i významní klienti.
Jiří Michal, Kraft Foods, Manager Consumer Insights and Strategy CZSK
"Ipsos patří mezi klíčové partnery Kraft Foods nejen na lokální úrovni, ale i globálně. Používání výzkumných nástrojů od Ipsosu nám výrazně usnadňuje i komunikaci v rámci regionu, neboť jsou tyto metodiky známé a ověřené."
Lucie Matoušková, Senior Manager Market Research, GE Money Bank
"Tým Ipsosu vždy hledá řešení šitá na míru našim potřebám, vychází vstříc i nestandardním zadáním. Zároveň Ipsos vnímáme jako agenturu, která hodně investuje do rozvoje, ať už hledáním a vývojem nových výzkumných metod a nástrojů či investicí do vzdělání svých zaměstnanců i klientů."
Jiří Klán, Market Research Manager, Nestlé Česko
"S obdivem pozoruji růst důležitosti společnosti Ipsos na našem výzkumném trhu a musím říct, že ho vnímám jako zcela oprávněný."
Bohdana Horáčková, ředitelka útvaru komunikace Skupiny ČEZ
"Agentura Ipsos výrazně přispěla svými výzkumy i do řešení tak zásadních oblastí jako jsou CSR, ekologie, vztahy se zákazníky a další."
Jozef Ryšavý, Head Of Marketing, Komerční banka a celý KB market research tým
"Jednání s nimi je lidské a příjemné, zároveň také profesionální a odborně na vysoké úrovni. Možná nejsme nejjednodušší klient, ale jejich tým nás zvládá."
"Číselná fakta i důvěra ze strany klientů jsou pro nás nesmírně zavazující. Jsme si rovněž vědomi toho, že bez neustálé investice do inovací nabídky a služeb se neobejdeme. Děkuji všem za podporu a za spolupráci v průběhu 20 let. Mohu slíbit, že Ipsos ve snaze stále inovovat a poskytovat co nejlepší a nejefektivnější servis pro Vás - pro naše klienty - rozhodně nepoleví," dodává k tomuto výročí Radek Jalůvka, CEO Ipsos, "velmi si vážím i toho, že jsem byl letos zvolen kolegy z dalších výzkumných agentur - národním reprezentantem ČR v ESOMARU - celosvětové profesní společnosti sdružující odborníky na výzkum trhu."
Informace o Ipsos
Ipsos poskytuje komplexní služby v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění včetně konzultační činnosti. Má za sebou více než 20 let činnosti - v roce 1992 vznikla společnost Tambor, která se v roce 2006 stala součástí sítě Ipsos - jedné z největších světových výzkumných sítí v oblasti výzkumu trhu. Ipsos Tambor se v roce 2009 stal největší agenturou výzkumu trhu a veřejného mínění v ČR z hlediska dosaženého obratu.
Ipsos spolupracuje s pobočkami sítě Ipsos v 84 zemích světa a disponuje více než stovkou zkušených pracovníků v ČR a moderním technickým zázemím pro sběr i zpracování dat. Využívá i know-how specializovaných divizí Ipsos Loyalty, Ipsos Marketing, Ipsos MediaCT, Ipsos ASI, Ipsos Public Affairs, Ipsos CEM a Ipsos UU. Ipsos je členem profesních organizací ESOMAR, MSPA, SIMAR a SAVA, řídí se dle jejich etických principů a metodických pravidel.
Více na http://www.ipsos.cz.
Kontakt:
Tomáš Macků
Research & Communication Director CR, SR
Ipsos Tambor
GSM: 774 646 799
e-mail: tomas.macku@ipsos.com