Hisense ukazuje na IFA 2011 lepší svět

Na veletrhu IFA 2011 v německém Berlíně představila firma Hisense své nové špičkové televizní přijímače XT710, XT68 a XT69. Nová generace těchto inteligentních televizních přijímačů firmy Hinsense, která byla veřejnosti představena vůbec poprvé, si získala pozornost mnoha návštěvníků.

(Fotografie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110909/CN65481 )

"Konkurence na trhu se spotřební elektronikou závisí na vývoji nových inteligentních produktů," řekl předseda představenstva firmy Hisense, Zhou Houjian. Dále dodal, že "významní hráči na tomto trhu se musí neustále zaměřovat na výzkum a vývoj, pokud chtějí na dnešním rychle se měnícím trhu uspět. Mám plnou důvěru ve vývojový tým firmy Hisense." Firma Hisense již založila divizi zaměřenou na podporu chytrých technologií a v blízké budoucnosti pak hodlá představit druhou generaci svých inteligentních televizních přijímačů.

Veletrh IFA je považován za nejdůležitější evropský veletrh spotřební elektroniky. Návrat společnosti Hisense do výstavních prostor ukazuje snahu firmy o vytvoření globální značky a současně posiluje její pozici na evropském trhu. Firma představila na veletrhu kompletní sortiment špičkových produktů, díky kterým posílila značka svou pozici v Evropě. Tyto výrobky jsou nejen důkazem pokroku firmy Hisense, ale současně nabízí i dobrou příležitost, jak se zavést do povědomí v tomto regionu.

Dr. Lan Lin, viceprezident skupiny Hisense Group a generální ředitel firmy Hisense International, řekl: "Firma si musí vytvořit svou vlastní značku, pokud chce uspět a prosadit se na mezinárodních trzích." Na jihoafrickém trhu, kde má Hisense velmi silnou pozici, měla tato značka v červenci 2011 19% podíl na trhu špičkových LED televizorů, což jí řadí na druhé místo za vedoucí LG (podle údajů agentury GFK). V roce 2010 firma Hisense posílila své výrobní, obchodní a vývojové kapacity v Evropě tak, aby mohla využít růstový potenciál na evropském trhu. Jako evropské regionální centrum si firma vybrala Německo. Navíc založila místní pobočky, mimo jiné také v Itálii, Belgii a ve Velké Británii. V roce 2011 také expandovala na další významné trhy, včetně Turecka, Izraele a Španělska. Rychlý růst na těchto trzích byl tažen zejména spoluprací s místními obchodními řetězci. Ve druhé polovině září navíc firma Hisense zahájí provoz ve výrobním závodě v Turecku.

Zdroj: Hisense Group

Jessie Ma, +86-532-8087-8250, mayuanyuan@hisense.com

Klíčová slova Německo-elektronika-firmy-Hisense Group

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.