Hilton Worldwide představuje novou firemní identitu * Název a logo symbolizují růst firmy v mezinárodním měřítku

McLean (USA, Virginia) 24. září (PROTEXT/Businesswire) — Společnost Hilton Worldwide (dříve Hilton Hotels Corporation), světová jednička v oblasti ubytovacích a pohostinských služeb, dnes představila novou firemní identitu a logo. Nový název společnosti - Hilton Worldwide - symbolizuje globální přítomnost firmy a nové logo obsahuje prvky, které symbolizují bohatou historii značky Hilton, vizi do budoucnosti a úsilí zaměřené na poskytování špičkových služeb.

"V historii naší firmy zažíváme nyní neuvěřitelně dynamickou dobu. U příležitosti úspěšného přestěhování firmy do nového sídla s radostí představujeme novou firemní identitu, která lépe ukazuje, kým jsme dnes a jaké cíle má naše firma do budoucna," řekl Christopher J. Nassetta, prezident a generální ředitel firmy Hilton Worldwide.

"Zatímco název a logo naší firmy se změnily, to nejlepší z naší společnosti - zaujetí, vytrvalé úsilí a vysoce kvalitní tým, poskytující našim hostům služby výjimečné kvality - zůstávají stejné."

Firma představila nový název a logo společnosti krátce poté, co došlo k úspěšnému přestěhování její celosvětové centrály z Beverly Hills v Kalifornii do McLean ve Virginii. V rámci změn také firma představila novou vizi, poslání, hodnoty a hlavní strategické priority, které mají jasněji a zřetelněji komunikovat, jak společnost Hilton vede své podnikání a jak hodlá dosáhnout přednastavených cílů.

Společnost Hilton Worldwide provozuje hotely a ubytovací zařízení pod 10 značkami. Na celém světě firma provozuje více než 3.300 hotelů, v 77 zemích. V letošním roce firma otevře více než 300 nových hotelů.

Podrobnější informace o novém logu

Přidáním slova "worldwide" (celosvětový), nyní nové logo sdružuje všechny členy skupiny a umožňuje jim tak sdílet jednotnou vizi pro dosažení úspěchu. Platinové a zlaté písmeno H symbolizuje kvalitu, velikost a bohatou historii společnosti Hilton. Obě poloviny loga jsou zrcadlovým odrazem, což připomíná slavnou minulost a nadějnou budoucnost firmy. Otevřené křivky loga vítají hosty s otevřenou náručí a současně, díky zaobleným hranám připomínajícím zeměkouli, symbolizují cestování, mostní oblouk a nohy od postele.

Loga a image značek, které patří pod křídla společnosti Hilton Worldwide, včetně loga hotelů Hilton, zůstávají beze změny. Naproti tomu do značky Hilton HHonors budou zakomponovány hlavní prvky nové firemní identity a loga firmy Hilton Worldwide.

"Nová identita naší firmy a služby Hilton HHonors umožní jednotlivým značkám hotelů, které provozujeme, posílit svou vlastní identitu a současně zákazníkům sdělovat, že patří do skupiny hotelů nabízejících program HHonors, který jim přináší nejkvalitnější služby a největší hodnoty," řekl Paul Brown, prezident firmy Hilton pro globální značky a obchodní služby.

O společnosti Hilton Worldwide

Hilton Worldwide je přední světová společnost v oblasti ubytování a pohostinství. Firma spravuje hotely a ubytovací zařízení všech tříd, od levnějších až po nejluxusnější hotely a apartmány. Společnost Hilton Worldwide nabízí již více než 90 let obchodním cestujícím i turistům nejlepší ubytování, služby, pohodlí a hodnoty. Firma se neustále snaží pokračovat ve své tradici, nabízet hostům výjimečné služby, ve všech ubytovacích zařízeních, která provozuje. Firma Hilton Worldwide provozuje v 77 zemích celého světa více než 3.300 hotelů, pod značkami Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton, Doubletree, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Inn & Suites, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton a Hilton Grand Vacations. Pro své klienty firma rovněž provozuje špičkový bonusový a věrnostní program Hilton HHonors(R).

Více informací o společnosti získáte na webových stránkách www.hiltonworldwide.com.

Fotografie/Multimédia najdete na http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6056280&lang=en.

Kontaktní informace:

Hilton Worldwide

Aaron Radelet

E-mail: aaron.radelet@hilton.com

Tel.: (703) 883-5804

nebo

Scott Carman

E-mail: scott.carman@hilton.com

(703) 883-5803

Fotografie: Nové logo na centrále společnosti Hilton Worldwide (Fotografie: Business Wire)

Video: Nová firemní identita společnosti Hilton Worldwide

Zdroj: Hilton Worldwide

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

Klíčová slova USA-hotely-služby-Hilton Worldwide

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Služby, cestovní ruch

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.