Filmová ikona Donnie Yen a držitelka zlaté olympijské medaile Yang Yang dnes společně s Hilton HHonors, věrnostním programem 10 hotelových značek patřících pod křídla firmy Hilton Worldwide, oslavili zahájení kampaně na čínském trhu. Kromě oslavných fanfár byla představena také nová kampaň zaměřená výslovně na Čínu a čínské zákazníky. Tato kampaň v sobě vyváženým způsobem spojuje práci, zábavu a život.
"Jako člen programu Hilton HHonors cestuji často a členství v tomto programu je pro mě po těžké práci opravdu skvělá odměna," řekl Donnie Yen. "Tento program je navíc také flexibilní a přístupný všem - členství je zdarma, otevřené všem a lze jej využít ke strávení nezapomenutelných chvil s přáteli či rodinou.”
Body z věrnostního programu Hilton HHonors lze využít k získání pobytu zdarma ve více než 3 750 hotelích v 85 zemích světa, včetně 20 hotelů ve Velké Číně. Navíc lze body z programu Hilton HHonors využít také k nákupu dovolených, zážitků a dalších jedinečných cestovatelských balíčků. Čím častěji využívají členové programu služeb vybraných hotelů sítě Hilton Worldwide, tím vyšší status mají a získávají tak přístup ke stále lepším výhodám. Například elitní členové (Gold - Zlatí a Diamond - Diamantoví) mohou využívat internetové připojení zdarma, dále pak výhody lépe vybavených pokojů (Gold - Zlatí a Diamond - Diamantoví), výhody klubu zdraví (Silver - Stříbrní, Gold - Zlatí a Diamond - Diamantoví) a mnoho dalších výhod.
"Hilton HHonors však nejsou jenom výhody. Tento program odměňuje naše zákazníky za jejich tvrdou práci," říká Jeff Diskin, viceprezident firmy Hilton Worldwide pro marketing. "Náš věrnostní program HHonors mění body za skvělé ubytování a umožňuje tak svým členům vyměnit body za skvělé chvíle strávené s rodinou nebo přáteli, a to jak při víkendovém pobytu nebo při cestách do exotických zemí."
Marketingová kampaň programu Hilton HHonors v Číně
Tato nová kampaň, která je postavena na globální platformě “Hilton HHonors, A World of Experiences Worth Sharing (Hilton HHonors, zkušenosti, o které stojí za to se podělit)” ukazuje čínským zákazníkům způsob, jakým mohou členství v tomto programu využít jako odměnu za jejich těžkou práci. Kreativní online, tisková i venkovní reklama zachycuje cestování v těch nejpodmanivějších obrazech, které lidi nutí se zastavit a zamyslet. Věrnostní program Hilton HHonors se spíše než na získávání bodů či propagování určitých destinací zaměřuje na nezapomenutelné zážitky, které lidé při cestování zažívají. Díky tomu hotely sítě Hilton Worldwide slouží nejen jako výchozí ubytovací místo, ale také jako místo, kde člověk může zažít skvělé zážitky. Novou kampaň řídí firma Publicis Singapore.
Online průzkum Hilton HHonors Balancing Act
Online průzkum Hilton HHonors Balancing Act byl proveden po celé Číně (ve městech Šanghaj, Peking, Guangzhou, Shenzhen, Qingdao, Chongqing, Xi’an, Ningbo, Xiamen a Yichang) mezi 600 „bílými límečky“ ve věku 34-54. Jeho cílem bylo lépe porozumět výzvám, kterým tito lidé čelí jak v pracovní životě, tak v osobním životě a jak hledají rovnováhu mezi prací a osobním životem.
Z průzkumu vyplynulo, že statisticky pouze 2 % Číňanů věří, že mohou mít obojí (vyvážený soukromý i pracovní život). Jako důvody, které je odvádí od rodiny a osobních činností Číňané nejčastěji uvádí vysokou odpovědnost, práci přesčas a služební cesty. Většina respondentů (70%) považuje vyvážený osobní a soukromý život za jejich hlavní prioritu, ale potvrzují, že se jim vyváženého životního stylu dosáhnout moc nedaří.
S cílem změnit tuto situaci a pozitivně ovlivnit životy lidí využívá věrnostní program Hilton HHonors ve své nové kampani takové prvky, které podporují zdravý dialog o tomto tématu a současně ukazují zaměstnaným lidem možnost, jak se za svou tvrdou práci odměnit.
Růst na čínském trhu
Kromě své nové marketingové kampaně nabízí firma Hilton Worldwide svým členům a zákazníkům v Číně následující možnosti a služby:
Firma Hilton Worldwide má v současné době ve Velké Číně 20 hotelů, čtyř značek (Waldorf Astoria, Conrad, Hilton, Doubletree by Hilton) a během následujících 4 let zde hodlá otevřít dalších 100 hotelů.
Věrnostní program Hilton HHonors nedávno spustil nové stránky v čínském jazyce (http://www.hhonors.com.cn) tak, aby lépe dokázal uspokojovat potřeby svých členů. Navíc byl spuštěn také oficiální účet na sociální síti Weibo pro lepší online komunikaci s fanoušky ( http://weibo.com/hiltonhhonors.
Věrnostní program Hilton HHonors, který je spouštěn ještě před koncem roku 2012 umožňuje členům nákup více než 300 různých druhů služeb či zboží, a to jak místních tak zahraničních značek. Nákupy lze provádět v globálním online obchodě http://www.hiltonhhonors.com/shopping.
Hilton HHonors vytváří partnerství, které podporuje čínskou komunitu, včetně osmiletého partnerství s Čínským olympijským výborem, v jehož rámci bude firma poskytovat finanční podporu, body do programu Hilton HHonors a bude se podílet na obnově tréninkových sportovišť pro sportovce a jejich rodiny v čínské vesničce na Olympijských hrách. Během her firma Hilton Worldwide také nabídne slevy na ubytování ve svých hotelích. Navíc, členové Čínského olympijského výboru a olympionici získají automaticky elitní zlaté členství (Gold Elite Membership) v programu.
Firma Hilton Worldwide nedávno spustila svůj program Huanying, kde čínští zákazníci mohou využívat na míru šitých služeb v hotelích Waldorf Astoria, Hilton a Doubletree by Hilton. Mezi tyto služby patří například hotelový personál na recepci hovořící mandarínskou čínštinou, speciální vybavení pokojů a skvělá nabídka jídel.
“Počet členů programu Hilton HHonors letos dosáhl mezníku 28 miliónů a tak se zaměřujeme na trhy jako je Čína, abychom posílili další růst,” řekl Martin Rinck, prezident firmy Hilton Worldwide pro regiony Asie a Tichomoří. “Jsme velmi zavázáni více než 90 tisícům členů věrnostního programu Hilton HHonors ve Velké Číně a budeme i nadále dělat vše, abychom uspokojili potřeby čínských zákazníků, kteří cestují po své rodné zemi i do zahraničí.”
O programu Hilton HHonors
Hilton HHonors je věrnostní program 10 hotelových značek spadajících pod křídla firmy Hilton Worldwide. Tento program, který získal četná ocenění, má 28 miliónů členů, které odměňuje tak, že za získané body mohou získávat zkušenosti, o které stojí za to se podělit. Kromě možnosti vyměnit si body za jedinečné zážitky, si členové programu HHonors mohou za body koupit dovolené, pobyty nebo věnovat peníze na charitu, apod. HHonors je jediným věrnostním programem, který nabízí ‘Points & Miles (Body a míle)’ a ‘No Blackout Dates (Žádná omezující období)’ ve více než 3750 hotelích na celém světě, včetně účastnických hotelových sítí Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2Suites by Hilton a Hilton Grand Vacations. Členství v programu HHonors je zdarma a zájemci se do programu mohou přihlásit online na webových stránkách HiltonHHonors.com.
O společnosti Hilton Worldwide
Hilton Worldwide je přední světová společnost v oblasti ubytování a pohostinství. Firma spravuje hotely a ubytovací zařízení všech tříd, od levnějších až po nejluxusnější hotely a apartmány. Společnost Hilton Worldwide nabízí již 93 let obchodním cestujícím i turistům nejlepší ubytování, služby, pohodlí a hodnoty. Firma se neustále snaží pokračovat ve své tradici, nabízet hostům výjimečné služby, ve všech ubytovacích zařízeních, která provozuje. Firma Hilton Worldwide provozuje v 85 zemích celého světa více než 3 750 hotelů a 615 tisíc pokojů, pod značkami Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton, DoubleTree, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Inn & Suites, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton a Hilton Grand Vacations. Pro své klienty firma rovněž provozuje špičkový bonusový a věrnostní program Hilton HHonors(R). Více informací o společnosti najdete na webových stránkách http://www.hiltonworldwide.com nebo se s Hilton Worldwide spojte prostřednictvím webových stránek http://www.HiltonWorldwideGlobalMediaCenter.com.
O online průzkumu Hilton HHonors Balancing Act
Organizace Vantage Marketing & Research Consultants (ACORN GROUP), jedna z největších nezávislých asijských sítí pro provádění průzkumů, provedla celonárodní online průzkum mezi 600 čínskými respondenty ve věku 34 až 54 let, s poměrem mužů a žen 6.5:3.5. Všichni respondenti podnikají více než 5 obchodních cest ročně, mají vysokoškolské vzdělání a partnera a/nebo děti. Průzkum byl prováděn v prvním, druhém a třetím největším městě mezi lidmi z příjmových kategorií, které věrně kopírují čínskou populaci.
Kontaktní informace
Hilton Worldwide
Scott Carman, +1 703-883-5803
http://www.HHonorsGlobalMediaCenter.com
Zdroj: Hilton HHonors
Přečtěte si tuto tiskovou zprávu online na:
http://www.businesswire.com/news/home/20110927005557/en
Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.
(BW)