Heineken nabízí zahraniční stáže nejlepším absolventům VŠ

Už popáté se mohou tvůrčí absolventi vysokých škol, kteří hledají ty nejatraktivnější nové výzvy, v České republice přihlásit do rozvojového programu HEINEKEN INTERNATIONAL GRADUATE PROGRAMME. Podmínkou je samozřejmě výborná znalost angličtiny. Zájemci se mohou přihlásit do 31. ledna 2015 prostřednictvím formuláře na webové stránce www.graduates.heinekeninternational.com. Informace o programu najdou i na stránkách www.heinekenceskarepublika.cz v sekci Kariéra.

Program je určen těm mladým lidem, kteří mají chuť nejen na sobě pracovat, ale i cestovat, protože postupně absolvují tři mezinárodní pracovní stáže po půl roce. V různých zemích Evropy, Asie a Afriky tak celkem stráví osmnáct měsíců. Na místě budou rozvíjet nejen potřebné dovednosti, ale současně budou konfrontováni s jiným kulturním prostředím a pracovními zvyklostmi. Všechny stážisty čeká trénink na světové úrovni a podpůrný program, který je naučí řídit vlastní kariérní rozvoj. Seznámí se s novými lidmi z celého světa, získají příležitost růst a učit se a poznají rozdílná prostředí, která budou stimulovat jejich intelekt a výkon.

"Účastníci si vybírají z několika specializací - jsou jimi práce v dodavatelském řetězci (Supply Chain), obchod a marketing, finance, lidské zdroje (HR), informační technologie (IT), korporátní vztahy (Corporate Relations) a veřejné zakázky (Procurement)," uvedla Jana Longauer z HR oddělení HEINEKENu Česká republika. Nejúspěšnější absolventi programu mohou v budoucnu obsadit pracovní pozice přímo v centrále HEINEKEN International v Amsterdamu.

Stát se účastníkem programu ovšem není snadné: Všichni musí projít online-testováním a absolvovat telefonické i osobní pohovory. Ti nejlepší pak jsou pozváni k závěrečnému výběru v pražské centrále HEINEKENu, V roce 2014 se přihlásilo celkem 18 000 zájemců z celého světa, do programu bylo nakonec zařazeno 12 z nich.

HEINEKEN je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. V České republice do společnosti HEINEKEN patří tři pivovary: od roku 2003 pivovar Starobrno v Brně, od roku 2007 Královský pivovar Krušovice ve středních Čechách a od roku 2008 pivovar Velké Březno v severních Čechách. Společnost HEINEKEN Česká republika je v současnosti třetím hráčem na domácím trhu s pivem, v exportu se řadí mezi nejdůležitější vývozce. Do portfolia společnosti patří značky Heineken, Desperados, Krušovice, Zlatopramen 11°, Starobrno, Březňák, Zlatopramen Radlery, nealkoholický Zlatopramen NA, Hostan a regionální značky Dačický a Louny. Piva pravidelně vyhrávají ceny na domácích i zahraničních degustačních soutěžích, jejich výčet za uplynulé roky je ke zhlédnutí na www.heinekenceskarepublika.cz. Nedílnou součástí strategie společnosti v České republice je projekt Brewing a Better Future, jehož cílem je snižování dopadu výroby (spotřeby vody, energií a CO2) a distribuce na životní prostředí, prosazování zodpovědného přístupu ke konzumaci piva a práce s místními komunitami. Největší ambicí HEINEKENu do budoucna je tak stát se nejzodpovědnějším výrobcem piva v České republice. Více informací k těmto tématům lze najít rovněž na výše uvedených webových stránkách.

Další informace:

Jiří Hauptmann

Head of Corporate Relations and Public Affairs

HEINEKEN Česká republika

+420 724 013 330

jiri.hauptmann@heineken.com

Jana Pikardová

PR Specialist

HEINEKEN Česká republika

+420 724 607 553

jana.pikardova@heineken.com

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz

Klíčová slova ČR-pivo-školy-vysoké-Heineken ČR

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Potraviny, gastronomie
Věda, vzdělávání a školství

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.