S příchodem nového roku přicházejí i nové posily do management týmu společnosti HEINEKEN Česká republika. HEINEKEN má tak s platností od 1. ledna 2015 nového ředitele marketingu Petra Havlíčka a ředitele financí Jiřího Špalka. Na konci roku 2014 posílil tým i nový ředitel logistiky a distribuce Aleš Zachoval.
Marketingový ředitel Petr Havlíček přichází do společnosti HEINEKEN z Imperial Tobacco CR & SR, kde působil od roku 2004, a to na různých pozicích v marketingu, od Business Intelligence po Brand Management. Od roku 2008 vykonával funkci marketingového manažera pro Česko, v roce 2013 rozšířil svou zodpovědnost i o slovenský trh. V roce 2012 byl vybrán do mezinárodního týmu, a podílel se tak na přípravě vstupu Imperial Tobacco Group na japonský trh. Mimo jiné je i externím odborným poradcem vydavatelství Slovart pro lokalizaci publikací z oblasti marketingu. Petr je ženatý a má dvě děti. Mezi jeho koníčky patří zimní plavání.
Finanční ředitel společnosti HEINEKEN ČR Jiří Špalek působí ve firmě od roku 2008. Začínal zde na pozici interního auditora a vypracoval se až na pozici Accounting Managera, kde výrazně přispěl k úspěšné integraci celé společnosti. Od roku 2012 koordinoval velké finanční projekty. Během své kariéry působil mimo jiné i jako finanční manažer ve společnosti Tesco Stores ČR. Mezi jeho záliby patří kolo, lyže, turistika a rodina.
Na konci roku 2014 posílil management tým také Aleš Zachoval, který přišel ze společnosti Procter and Gamble, kde působil od roku 2007 na různých manažerských pozicích v oblasti Supply Chain. Většina z těchto pozic měla přesah do regionu centrální a východní Evropy, kdy posledního 2,5 roku působil v Polsku. Aleš začínal ve společnosti Carrefour ČR, kde vykonával roli manažera dodavatelského řetězce. Po převzetí aktivit Carrefouru společností Tesco ČR přešel na pozici projektového manažera logistiky. Mezi jeho záliby patří sport, zvláště pak cyklistika a turistika. Svůj volný čas tráví rád s přáteli a svojí rodinou.
HEINEKEN je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. V České republice do společnosti HEINEKEN patří tři pivovary: od roku 2003 pivovar Starobrno v Brně, od roku 2007 Královský pivovar Krušovice ve středních Čechách a od roku 2008 pivovar Velké Březno v severních Čechách. Společnost HEINEKEN Česká republika je v současnosti třetím hráčem na domácím trhu s pivem, v exportu se řadí mezi nejdůležitější vývozce. Do portfolia společnosti patří značky Heineken, Desperados, Krušovice, Zlatopramen, Starobrno, Březňák, Zlatopramen Radlery, nealkoholický Zlatopramen NA, Hostan a regionální značky Dačický a Louny. Piva pravidelně vyhrávají ceny na domácích i zahraničních degustačních soutěžích, jejich výčet za uplynulé roky je ke zhlédnutí na www.heinekenceskarepublika.cz. Nedílnou součástí strategie společnosti v České republice je projekt Brewing a Better Future, jehož cílem je snižování dopadu výroby (spotřeby vody, energií a CO2) a distribuce na životní prostředí, prosazování zodpovědného přístupu ke konzumaci piva a práce s místními komunitami. Největší ambicí HEINEKENu do budoucna je tak stát se nejzodpovědnějším výrobcem piva v České republice. Více informací k těmto tématům lze najít rovněž na výše uvedených webových stránkách.
Další informace
Jiří Hauptmann
Head of Corporate Relations and Public Affairs
HEINEKEN Česká republika
+420 724 013 330
jiri.hauptmann@heineken.com
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz