Společnost Grey EMEA již počtvrté za sebou získala ocenění reklamní agentura roku na slavnostním udělování cen za nejefektivnější reklamní kampaně Euro Effie, které vyhlašuje Evropský svaz komunikačních agentur (EACA). Slavnostní ceremoniál se uskutečnil ve středu 17. září v Bruselu a byla udělena čtyři ocenění ve třech kategoriích: FMCG (Fast Moving Consumer Goods - rychloobrátkové spotřební zboží), farmaceutická a zdravotnická péče a automobilový průmysl. Kampaň společnosti Grey Copenhagen na produkt Coca-Cola zero získala zlato za holistickou komunikační kampaň "As it should be".
Prezidentka a generální ředitelka společnosti Grey Group pro oblast Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA) Carolyn Carterová komentovala: "V současném napjatém obchodním prostředí je rozvoj značek prostřednictvím efektivní komunikace dnes mnohem důležitější než dříve. Náš úspěch, kterého jsme dosáhli již několik let za sebou, je skvělým uznáním týmové práce naší agentury a jejích klientů."
Ocenění Euro Effies je prestižní cenou pro nejefektivnější reklamní kampaně po celé Evropě - oceňuje ty kampaně, které vytváří povědomí ve dvou nebo více zemích Evropské Unie. Soutěž pořádá Evropská asociace komunikačních agentur (EACA) a je považována za uznávaný standard v oblasti efektivity komerční komunikace.
Od roku 2005 získala společnost Grey EMEA celkem 22 ocenění Euro Effie. Společnost je tak soustavně nejefektivnější reklamní sítí v této oblasti. Společnost Grey a její klienti získali ocenění v různých kategoriích, jako je například FMCG (Fast Moving Consumer Goods - rychloobrátkové spotřební zboží), aktivace značek, oživení značek, automobilový průmysl, maloobchod, kategorii krásy, a zdravotnické péče kromě zvláštních ocenění za dlouhodobou efektivitu, nejlepší malý rozpočet a komunikaci v oblasti sociální odpovědnosti.
Generální ředitel asociace EACA, Dominic Lyle, řekl: "Společnost Grey EMEA znovu dokázala svou jedinečnou schopnost přinášet svým klientům osvědčené efektivní výsledky v různých kategoriích a oblastech komunikace. To, že tato firma získala ocenění reklamní agentura roku již po čtvrté za sebou, je prostě něco jedinečného."
Vítězové letošního ocenění Euro Effie společnosti Grey EMEA pro nejefektivnější reklamní kampaně:
Zlato FMCG (rychloobrátkové spotřební zboží) Grey Copenhagen Coca-Cola zero "As it should be"
Značka získala prvenství na trhu s účinnou holistickou kampaní, která je určena pro mladou část mužské populace, zachycující představy mladých mužů o tom, jak by měl vypadat jejich život (as it should be). Humorně zachycuje mužské fantazie mužů a stává se součástí "ducha doby". Prodej daleko převýšil cíle na celkové zvýšení podílu značky Coca-Cola na trhu s dietními nápojin a kampaň na propagaci produktu Coca-Cola zero se stala vůbec nejúspěšnějším zavedením produktu v historii ve Skandinávii a Německu.
Stříbro FMCG (rychloobrátkové spotřební zboží) Grey London P&G Lenor "Disappear: The Sustainability Initiative"
Aby se uživatelé začali orientovat na koncentrované přípravky, zaměřila se společnost Lenor na zvýšení 'ekologického' povědomí, podporovanému zastánci ekologie a snažila se zákazníky přimět k tomu, aby změnili svůj přístup a zřekli se ředěných přípravků. Iniciativa trvale udržitelného rozvoje společnosti Lenor pomohla rozvinout zájem o koncentráty na trhu, tím, že se zákazníci odkloní od ředěných přípravků ve Velké Británii a Irsku o 15 procent a pomohla získat společnosti převahu nad konkurencí.
Bronz Automobilový průmysl Atletico International SEAT Altea XL "Toys"
Kampaň, která se zcela liší od ostatních v této oblasti, znamenala průlom. Po jejím uvedení rychle stoupl prodej řady Altea o 32 procent a zájem o značku se zvýšil o 25 procent v celé Evropě, která je jedním z automobilových trhů, kde vládne nejsilnější konkurence. Model Altea XL přivedl ke značce SEAT mnoho nových zájemců: 50 procent kupujících v Německu a Francii a 80 procent zájemců z Itálie původně uvažovali o koupi jiné značky než SEAT, než si koupili model Altea XL.
Bronz Farmaceutická a zdravotnická péče Grey London GSK Corega "Celebrity Testimonials"
Přímočará reklama, která zachycuje známé celebrity, jak klidně hovoří o tak nepřitažlivém tématu jako jsou fixační přípravky pro upevnění zubních náhrad. Prodej přípravku Corega raketově stoupl o 75 procent, více než dvakrát a značka získala pevnou vedoucí pozici na sedmi trzích ve střední a východní Evropě.
Vítězné kampaně si můžete prohlédnout na internetové adrese http://www.greyemea.com.
O společnosti Grey EMEA
Evropská reklamní síť společnosti Grey Group Grey EMEA, pokrývá 80 měst na 59 trzích s více než 5.300 zaměstnanci a představuje firmu, která působí v nejrozsáhlejším regionu z celé skupiny.
Jde o jedinou reklamní síť, která získala ocenění reklamní síť roku EACA Agency Network of the Year Euro Effie ve čtyřech po sobě jdoucích letech (2008, 2007, 2006, 2005). Společnost Grey Group patří mezi největší společnosti působícími v oblasti komunikace na světě. Její mateřskou společností je firma WPP (burzovní index NASDAQ: WPPGY). Celková nabídka společnosti Grey Group zahrnuje reklamu, marketingovou komunikaci, komunikaci v oblasti zdravotnické péče, plánování a nákupy v mediální oblasti a vztahy s veřejností.
O ocenění Euro Effies pro nejefektivnější reklamní kampaně
Ocenění EURO EFFIE(R), které vyhlašuje Evropský svaz komunikačních agentur (EACA) je určeno pro reklamní kampaně, které proběhly úspěšně na dvou nebo více evropských trzích. Ocenění mohou získat reklamní kampaně ze všech marketingových disciplín a jsou posuzovány podle úrovně efektivity. Toto ocenění podporuje a zdůrazňuje úlohu reklamy jako efektivního a účinného marketingového nástroje. Více informací naleznete na internetové adrese http://www.euro-effie.com.
Zdroj: Grey EMEA
Kontakt:
Sarah Hazellová
Tel.: +44(0)20-3037-3506
Mobil: +44(0)7900-227-200
E-mail: sarah.hazell@greyeu.com