Grey EMEA zaznamenala již potřetí úspěch při udělování cen EACA Euro Effies * Grey EMEA byla již potřetí jmenována reklamní sítí roku

Společnost Grey EMEA byla již potřetí jmenována reklamní sítí roku na slavnostním udělování cen za nejefektivnější reklamní kampaně Euro Effie, které vyhlašuje Evropský svaz komunikačních agentur (EACA). Ceremoniál se uskutečnil včera večer v Bruselu. Bylo uděleno osm cen v šesti kategoriích, jako je například dlouhodobá efektivita, FMCG (Fast Moving Consumer Goods - rychloobrátkové spotřební zboží), aktivace značky a sociální odpovědnost v oblasti komunikace.

Prezidentka a generální ředitelka skupiny Grey Group pro oblast Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA), Carolyn Carterová, komentovala slovy: "Jsme na toto ocenění velice pyšní. Je velkou poctou pro naši agenturu. Tato cena ještě více posílí naši prestiž u klientů. Skutečně odráží náš cíl - urychlit potenciál značek našich klientů - a způsob, jakým posuzujeme naše úspěchy: zajistit rozvoj přímo a hmatatelně."

Ocenění Euro Effies je prestižní cenou pro nejefektivnější reklamní kampaně po celé Evropě - oceňuje ty kampaně, které vytváří povědomí o značkách bez ohledu na hranice. Soutěž pořádá Evropská asociace komunikačních agentur (EACA) a je považována za uznávaný standard v oblasti efektivity komerční komunikace.

Od roku 2005 získala společnost Grey EMEA celkem 22 ocenění Euro Effie. Společnost je tak soustavně nejefektivnější reklamní sítí v této oblasti. Mezi nimi je deset cen pro firmu Procter&Gamble, tři pro automobilku SEAT, dvě pro společnost GlaxoSmithKline a ocenění pro firmy Deichmann a Novartis.

Generální ředitel asociace EACA, Dominic Lyle, komentoval: "Společnost Grey dosáhla toho, co žádná jiná reklamní síť od zavedení cen Euro Effies nedokázala. Již potřetí se stala reklamní sítí roku, což je důkazem jejích schopností posilovat a propagovat značky svých zákazníků po celé Evropě, a to i v těch nejkonkurenčnějších kategoriích."

Mezi společnostmi, pro které agentura Grey EMEA získala ocenění za nejefektivnější reklamní kampaně 2007 Euro Effie, jsou:

Dlohodobá efektivita - Callegari Berville Grey - P&G Boss Bottled - "Dressing Ritual"

Již devátý rok pokračuje vůně Boss Bottled ve svém fenomenálním úspěchu. Překonala svůj cíl, být mezi deseti nejprestižnějšími vůněmi v Německu a ve Francii. Již více než šest let zůstává mezi pěti nejžádanějšími vůněmi na obou trzích.

Stříbro - Callegari Berville Grey - P&G Boss - "Range"

Poptávka po vůních značky Boss překonala během předvánočního období roku 2006 všechny své konkurenty. Ve Francii vzrostla poptávka po značce Boss z 10,4% na konci listopadu na 14% na Štědrý den. Tak se značka Boss dostala v týdnu před Vánocemi, kdy je prodej nejvyšší, na první místo. Kampaň změnila obecné povědomí, že tento typ reklamy není efektivní.

Bronz - Grey Londýn - P&G Pantene Pro-V Colour Expressions - "Setting Colour Alight"

Holistická kampaň uskutečněná v rámci velmi agresivního obchodního cíle. Značka Colour Expressions se během méně než jednoho roku zařadila mezi tři nejžádanější značky ve Velké Británii a Německu.

Bronz - Grey Brusel P&G Mr. Proper - "Talking Surfaces"

Ve Francii stoupl podíl na objemu a hodnotě z 18% v prosinci na 26% v srpnu. Pokles zájmu o značku se zastavil a začal stoupat. Ve Španělsku se značka Mr. Proper stala opět žádanou a dosáhla nejvyššího podílu na hodnotě (14,1%) a objemu (11,9%) v tomto roce.

Bronz - Grey Madrid P&G Fairy - "Saving Tips"

Jednička na trhu společnost Fairy opětovně získala své prvenství na iberském trhu s kampaní, která ji zajistila nárůst na více než 44% a zákazníci se k ní opětovně vraceli v 78%.

Bronz - Grey Düsseldorf - Heinrich Deichmann Schuhe - "Celebration of Quality"

Společnost Deichmann zaznamenala největší prodej a výsledky ve své historii, přičemž objem prodeje v Německu vzrostl o 28% a v Rakousku o 71% v letech 2003 až 2006. Prodej byl stejně velký: ke konci roku 2006 tržby v Německu byly o 23% vyšší než v roce 2003, což je srovnatelné s údaji z Rakouska, kde bylo zaznamenáno 61%.

Bronz - Grey Düsseldorf - Novartis Lamisil - "Free Your Feet, Free Yourself"

Ucelená kampaň na preparát Lamisil Once zajistila významný nárůst prodeje a podílu na trhu v celé Evropě, zejména ve Velké Británii a Německu, kde byla zaznamenána zvláště významná návratnost investic.

Ocenění za společenskou odpovědnost kampaně - Grey Londýn - Women's Aid - "Valentine's Day: Saying it With Roses"

Díky propagaci v hodnotě 613.000 EUR mohlo 52% dospělé populace ve Velké Británii alespoň jednou shlédnout tuto reklamu. Internetové stránky organizace Women's Aid zaznamenaly o 25% vyšší návštěvnost. Kampaň vyvrcholila diskuzí v Dolní sněmovně, a stala se tak nejprobíranější kampaní v zemi.

Kromě toho byla agentura Grey Lisbon kladně hodnocena za sociální odpovědnost reklamní kampaně proti alkoholu za volantem ANEBE "100% Cool".

O SPOLEČNOSTI GREY EMEA

Evropská reklamní síť společnosti Grey Group Grey EMEA, pokrývá 80 měst na 59 trzích s více než 5.300 zaměstnanci a představuje firmu, která působí v nejrozsáhlejším regionu z celé skupiny. Skupina Grey Group patří mezi největší společnosti působícími v oblasti komunikace na světě. Její mateřskou společností je firma WPP (burzovní NASDAQ: WPPGY). Skupina Grey Group zahrnuje divizi Grey, (reklama, G2, marketingové aktivace), Grey Healthcare Group (komunikace v oblasti zdravotnické péče), MediaCom (plánování a nákupy v mediální oblasti), a GCI Group (vztahy s veřejností). Mezi klíčové klienty v oblasti EMEA patří společnosti Karstadt, Deutsche Bank, REWE (Německo); Nicolas Feuillatte, Francaise des Jeux, Essilor/Varilux, (Francie); Goldfish, Toshiba, Dairy Crest (Velká Británie); Allianz, City of Madrid, Lindt (Španělsko); Efes, Romtelecom, Polkomtel/Plus (Střední a východní Evropa); Ulker (Turecko); Fakta, Coca-Cola, Ocean Spray (Skandinávie); Canon, Al Arabiya, Al Bilad Bank (Střední východ & Afrika).

O ocenění Euro Effies pro nejefektivnější reklamní kampaně

Ocenění EURO EFFIE(R), které vyhlašuje Evropský svaz komunikačních agentur (EACA) je určeno pro reklamní kampaně, které proběhly úspěšně na dvou nebo více evropských trzích. Ocenění mohou získat reklamní kampaně ze všech marketingových disciplín a jsou posuzovány podle úrovně efektivity. Toto ocenění podporuje a zdůrazňuje úlohu reklamy jako efektivního a účinného marketingového nástroje. Další informace naleznete na internetové adrese: http://www.euro-effie.com.

Zdroj: Grey EMEA

KONTAKT:

Sarah Hazellová

Tel.: +44-(0)20-3037-3506

Mobil: +44-(0)7900-227-200

E-mail: sarah.hazell@greyeu.com

Klíčová slova Belgie-reklama-ostatní-Grey EMEA-PROTEXT

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Média, společnost a životní styl

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.