GoodData má za sebou rekordní druhé čtvrtletí

Foto: Roman Staněk, zakladatel a výkonný ředitel GoodData

Strmý růst všech klíčových ekonomických indikátorů ve druhém čtvrtletí roku 2012 oznámila česko-americká softwarová společnost GoodData, poskytovatel cloudových softwarových služeb v oblasti analýzy dat a operativního reportingu.

Prosperující start-up ze Sillicon Valley, jehož vývojová základna sídlí v České republice, společnost GoodData, oznámila, že má za sebou další úspěšné čtvrtletí. Počet zákazníků, využívajících její platformu pro analýzu dat, překročil hranici 6000.

Čtvrtletní tržby se meziročně zvedly o 280 procent, čtvrtletně o 42 procent. Objem měsíčních tržeb za pravidelné platby od zákazníků vzrostl oproti minulému čtvrtletí o 200 procent. GoodData také uzavřela největší kontrakt své pětileté historie, a ve druhém čtvrtletí tohoto roku uzavřela rekordní množství zakázek, jejichž objem se počítá v řádech statisíců amerických dolarů. Na úspěchu GoodData se velkou měrou podílí unikátní program Powered By GoodData, který integruje analytické nástroje GoodData do řešení třetích stran.

V minulém čtvrtletí zaznamenal velký rozvoj také partnerský program, který se rozrostl o dvacet nových společností, v České republice mezi partnery patří například společnost Keboola.

Vzhledem k růstovému potenciálu se firma rozhodla dále akcelerovat svůj rozvoj a v červenci přijala 25 milionů dolarů od stávajících investorů, a nově i fondů rizikového kapitálu Tenaya Capital a Next World Capital. Celkový objem finančních investic do společnosti za dobu její existence tak činí 53,5 milionu dolarů. Stávajícími investory jsou General Catalyst Partners, Fidelity Growth Partners, Windcrest Partners, v čele se společností Andreessen Horowitz, která má v portfoliu společnosti jako je Skype, Twitter nebo Facebook.

Investici GoodData použije především na podporu prodeje a marketingu a v neposlední řadě i na další technologické inovace.

Společnost GoodData je v současné době aktivní především na americkém trhu. Mezi její nejvýznamnější zákazníky, kteří si GoodData vybrali pro analýzu svých dat v minulém čtvrtletí, patří společnosti Adobe, Bell, e-Music, NetSuite, Pandora nebo TimeWarner.

V polovině června GoodData expandovala do oblasti Asie a Pacifiku, když otevřela pobočku v Melbourne v Austrálii. V Evropě patří mezi zákazníky GoodData například německý Software AG nebo české technologické firmy jako Seznam.cz a Centrum Holdings.

K 30. červnu v GoodData pracovalo celkem 170 zaměstnanců, z toho více než 90 v Praze a v Brně.

“GoodData zažila další rekordní čtvrtletí v růstu objemu tržeb, počtu zákazníků i zaměstnanců,” řekl Roman Staněk, výkonný ředitel a spoluzakladatel GoodData. "Je čas skoncovat se starým modelem business inteligence. Je zřejmé, že je překonaný. Jsme průkopníky nového přístupu k business inteligence, který zhodnocuje big data a probouzí je k životu.“

Pro Romana Staňka je GoodData už třetí úspěšná softwarová společnost po NetBeans, kterou koupila Sun Microsystems, a Systinetu, který získala Mercury Interactive a později Hewlett Packard.

O GoodData

Společnost GoodData je soukromá společnost, která vznikla před 5 lety v České republice.

Více než 6000 zákazníků po celém světě využívá dashboardy, reporty a nástroje na správu a analýzu firemních dat, které GoodData nabízí formou internetové služby. Vedení společnosti sídlí v San Franciscu, USA, vývoj, provoz a technická podpora je v Praze a v Brně.

Kontakt:

Ilona Čižinská

tel.: 606 35 04 36

e-mail: ilona.cizinska@gooddata.com

web: http://www.gooddata.com

Klíčová slova ČR-počítače-firmy-GoodData-software

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.