FLEMA Media Conference proběhne už v pátek 20.září 2013

Sedmý ročník mezinárodní konference, dříve známé jako Creativity & Effectiveness in Media, opět přináší velké množství praktických tipů, rad a informací určených všem, kteří se zabývají rozhodováním o mediálních investicích, strategiích a kampaních a chtějí zefektivnit své investice do médií. FLEMA Media Conference je jediná konference v České republice zaměřená na oblast mediálního plánování a nákupu a jejich efektivitu.

Zpětná vazba od účastníků předchozích ročníků dokládá, že si získala vysokou reputaci v oblasti marketingových konferencí. Konference se pořádá v rámci aktivit FLEMA, ke kterým se řádí také FLEMA Media Awards, které oceňují nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v České republice a na Slovensku.

Zárukou vysoké obsahové kvality konference je pořádající poradenská a auditorská společnost FLEMEDIA, která je odborníkem zvyšování návratnosti mediálních investic zadavatelů reklamy.

René Jež, partner FLEMEDIA, k tomu říká: "Díky tomu, že kombinujeme velmi dobrou znalost českého trhu reklamy a médií s naším mezinárodním rozhledem, dokážeme připravit program, který rezonuje s aktuálními potřebami zadavatelů a který dokážeme zasadit do zajímavých kontextů. Snažíme se, aby konference byla jak praktická, tak inspirativní. Proto třeba každoročně zveme porotce z Cannes, aby prezentoval nejzajímavější vítězné kampaně.“ Vystoupení porotce z nejvýznamnějšího světového festivalu kreativity Cannes Lions tradičně patří k nejlépe hodnoceným blokům. Letošním přednášejícím bude Rupert McPetrie , CEO CEE & Russia agentury ZenithOptimedia.

V loňském roce se k němu nově přiřadil i TV panel, který se věnuje obchodním aspektům televizní reklamy. Televize je pro zadavatele stále nejdůležitější medium z pohledu jejich investic a informace, které na konferenci padnou, bývají dost důležité pro jejich rozhodování. Například v loňském roce byla velmi aktuální situace ohledně dvou peoplemeterových měření a tato konference prvním místem, kde se mediální trh po mnoha předchozích dohadech dozvěděl, jak to bude opravdu fungovat a na co se připravit. Letos tomu nebude jinak. "Televizní trh prošel letos mnoha dramatickými změnami z hlediska cen a způsobů obchodování a pro všechny je důležité, co můžou čekat v roce příštím. Naše konference bude úplně prvním místem, kde se účastníci dozvědí, jaké představy má TV Nova a věřím, že FTV Prima nezůstane pozadu.“ Dodává René Jež.

Prostor ovšem dostanou i další mediatypy. Bude se hovořit o displayové reklamě, která je zatížena mnohými předsudky a přitom je velmi málo zadavatelů, kteří ji dokáží opravdu efektivně využívat. Ze čtyř různých pohledů - média, digitální agentury, mediální agentury a zadavatele - se budou rozebírat chyby a příležitosti. Tisková reklama taky není v dobré kondici a čelí mnohdy katastrofickým vizím. Z tohoto důvodu se vyplatí podívat se reálně na její situaci a využít možnosti, které to skýtá. Řešit se bude také otázka možností regionálního cílené kampaní pro národní klienty a jejich potenciálního přínosu.

Mnozí zadavatelé také řeší problém integrace jejich online a offline aktivit a strategií. Často mívají na jednotlivé oblasti separátní oddělení a odlišné agentury.

Recept na tento problém přinese další mezinárodní host Andrew Eynon, Worldwide Partner, Mindshare UK. Důležitý prostor je věnován networkingu, protože je to jedna z mála příležitostí, kde se v tak hojném počtu potkává velké množství rozhodovatelů.

Více informací na

http://www.flema.cz/media-conference/.

Kontakt:

René Jež

e-mail: jez@flemedia.cz

tel. (+420) 603 255 509

www.flema.cz | www.flemedia.cz

Klíčová slova ČR-média-reklama-trh-televize-firmy-Flemedia

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Obchod, marketing

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.