Firma Groupon oznámila rekordní nárůst nákupů přes mobilní telefony a představila nové produkty pro zákazníky a obchodní partnery

Mobile World Congress 2012

Firma Groupon (index NASDAQ:GRPN) (http://www.groupon.com) dnes oznámila, že v prosinci 2011 dosáhla v Severní Americe rekordního nárůstu počtu nákupů přes mobilní telefony. Jedna čtvrtina všech zákazníků si v tomto období zakoupila na portálu Groupon slevové kupóny prostřednictvím mobilního telefonu nebo zařízení. Současně firma oznámila, že jak koncoví zákazníci tak partneři stále častěji používají její mobilní aplikaci a v meziročním srovnání tak došlo k podstatnému nárůstu její popularity.

Informace o prodejích přes mobilní zařízení v Severní Americe za prosinec 2011:

25% slevových poukázek Groupon si lidé zakoupili prostřednictvím mobilních zařízení.

Počet uživatelů mobilních aplikací vzrostl oproti prosinci předchozího roku více než 3x, na více než 9 miliónů.

Více než 12 tisíc partnerů využilo mobilní aplikaci firmy Groupon k vyzvednutí poukázek a sledování prodejnosti. Nejpoužívanější mobilní zařízení byly telefony a přístroje s operačními systémy iOS a Android.

V posledním roce došlo také k rozšíření mobilní aplikace Groupon o nové funkce. Jednak bylo vylepšeno uživatelské rozhraní a současně byly přidány nové typy transakcí, včetně nákupu dovolených a cestovatelských produktů prostřednictvím Groupon Getaways (http://www.groupon.com/getaways, nákupu zboží v síti Groupon Goods (http://www.groupon.com/goods) a slevových akcí v reálném čase na Groupon Now! (http://www.groupon.com/now.

“Firma Groupon i nadále mění způsob jakým lidé v místě svého bydliště nakupují,” řekl Mihir Shah, viceprezident divize mobilních aplikací firmy Groupon. “Spolu s tím jak roste popularita chytrých telefonů (smartphone) a mobilních zařízení a současně dochází k růstu možností, která tato zařízení nabízí, se již velmi těšíme na další využívání těchto mobilních technologií v ještě větší míře. Mobilní technologie pak našim obchodním partnerům z celého světa umožní podnikat a provádět marketing snáze a efektivněji.”

Firma Groupon pokračuje v posilování své pozice na poli mobilních technologií. Své mobilní aplikace již spustila ve více než 30 zemích celého světa a uzavřela strategická partnerství s předními firmami v oboru. Firma také oznámila rozšíření stávající spolupráce s firmou Nokia, jejímž cílem je zpřístupnit služby místního nakupování zákazníkům z celého světa. Obě firmy hodlají spolupracovat na vytvoření té nejlepší mobilní aplikace Groupon pro mobilní telefony a přístroje Nokia, která by umožnila zákazníkům nakupovat kdykoli a kdekoli.

O společnosti Groupon

Firma Groupon, která zahájila svou činnost v listopadu 2008 v Chicagu, nabízí každý den ty nejlepší příležitosti k nákupu produktů a služeb z různých oblastí, a to ve 48 zemích celého světa. Firma Groupon využívá principu kolektivního nákupu k získání co největších slev a nabízí tak oboustranně výhodné řešení pro firmy i jejich zákazníky. Každý den firma nabízí více než 1 000 různých produktů a služeb za ty nejnižší ceny.

Výhledová prohlášení

Tato tisková zpráva obsahuje výhledová prohlášení, která podléhají rizikům a nelze žádným způsobem garantovat jejich naplnění. Skutečné finanční výsledky firmy se mohou lišit od údajů uváděných ve výhledových prohlášeních. Faktory, které mohou způsobit nebo přispět k tomu, že se skutečné finanční výsledky firmy budou lišit jsou uvedeny, mimo jiné, v článcích „Rizikové faktory (Risk Factors) “ a „Vysvětlení managementu a analýza finančních výsledků společnosti (Management’s Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations)“ ve zprávě, kterou firma podala Komisi pro cenné papíry (Securities and Exchange Commission - SEC) dne 1. listopadu 2011 na formuláři S-1. Kopie této zprávy je ke stažení v sekci pro investory (Investor Relations) na webových stránkách http://investor.groupon.com nebo přímo na webových stránkách komise SEC - http://www.sec.gov. Skutečné finanční výsledky firmy Groupon se mohou podstatně lišit od předpokládaných nebo očekávaných výsledků uvedených ve výhledových prohlášeních. Zveřejněné finanční výsledky nelze brát jako ukazatel budoucích výkonů firmy.

Výhledová prohlášení nelze brát jako předpovědi budoucích událostí. Přestože věříme, že informace uváděné ve výhledových prohlášeních stojí na rozumných základech, nemůžeme zaručit že naše budoucí výsledky, stupeň aktivity, výkony či události a okolnosti uvedené ve výhledových prohlášeních se naplní nebo uskuteční. Navíc, ani my, ani žádná třetí osoba nepřijímá odpovědnost za úplnost a správnost těchto výhledových prohlášení. Vyhrazujeme si právo neprovádět po datu vydání této tiskové zprávy žádné veřejné aktualizace výhledových prohlášení, a to z žádného důvodu, včetně případných změn našich skutečných výsledků či očekávání.

Kontaktní informace

Groupon

Julie Mossler, +1-312-242-2033

ředitelka pro komunikaci

Julie@groupon.com

Zdroj: Groupon

Přečtěte si tuto tiskovou zprávu online na webové stránce:

http://www.businesswire.com/news/home/20120227005602/en

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Klíčová slova Španělsko-trh-komunikace-firmy-Groupon

Oblast
Evropa, EU, NATO (es)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.