Firma Gilt.com, inovativní místo pro online nakupování, dnes oznámila, že svou nabídku služeb v oblasti elektronického obchodování rozšíří do více než 90 zemí. Portál Gilt.com, který své služby nabízí pouze registrovaným členům, je průkopníkem na poli „okamžitých online prodejů“ v USA od roku 2007. Od dnešního dne pak tento portál umožňuje zákazníkům z celého světa přístup k nabídkám špičkových módních produktů, které lze na portálu Gilt.com získat s až 60% slevou oproti běžným maloobchodním cenám. Navíc mohou zahraniční zákazníci po omezenou dobu využívat také výhodu doručení zdarma.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20111108/NY02288LOGO)
Každý den o půlnoci času EST získají členové portálu Gilt.com přístup k více než 20 značkovým produktům z oblasti módy, sezónního zboží a příslušenství, v kategoriích dětské, dámské a pánské zboží a domácí potřeby. Nabídka zboží je časově omezena do vyprodání zásob, což trvá obvykle 36 hodin. Kupující mají možnost zařadit se na čekací listinu, pokud se zboží, o které měli zájem vyprodalo. Téměř 50% prodejů se uskuteční během první hodiny prodeje. Je proto v nejlepším zájmu členů portálu Gilt.com přihlásit se hned po zahájení prodeje tak, aby měli možnost nejlepšího výběru. Od příštího měsíce firma hodlá zpřístupnit zahraničním zákazníkům také portál PARK & BOND (http://www.parkandbond.com, který nabízí luxusní maloobchodní zboží pro muže.
"Jsme potěšeni, že můžeme služby portálu Gilt.com nabídnout do celého světa," řekl Kevin Ryan, zakladatel a generální ředitel firmy Gilt Groupe. "Jsme hrdi na to, že můžeme našim členům každý den nabízet kvalitní značkové zboží za ceny podstatně nižší než v maloobchodě."
Firma Gilt.com spolupracuje s více než 6 tisíci značkami. V oblasti módy pro ženy firma nabízí značky Missoni, Vera Wang, Carolina Herrera, Zac Posen, Rag & Bone a Proenza Schouler. V oblasti značkového zboží pro muže pak firma nabízí značky Valentino, Alexander McQueen, Thom Browne, John Varvatos, Versace, Paul Smith, Band of Outsiders, Dolce & Gabbana a Rick Owens. V oblasti značkových produktů pro děti pak firma spolupracuje se značkami Jacadi, Skip Hop, Baby Bjorn, Maclaren, D&G Junior, Diesel a Marie Chantal. V oblasti značek domácích potřeb portál Gilt.com nabízí značky, jako například Missoni, Anichini, Frette, Matouk, Espacio a Michael Aramare. Tyto značky jsou často součástí nabídky portálu Gilt Home.
Od příštího měsíce tak mohou členové portálu Gilt.com ze zemí mimo USA, nakupovat i přes mobilní telefony prostřednictvím mobilních aplikací a webových stránek, které Gilt.com provozuje. Firma plánuje zpřístupnit své aplikace pro iPhone (Gilt on the Go iPhone app), iPad (Gilt for iPad app), android (Gilt for Android app) a mobilní web (Gilt Mobile Web) zpřístupnit zákazníkům v průběhu prosince.
Portál Gilt.com spolupracuje s firmou FiftyOne, která pro něj zajišťuje zpracování mezinárodních transakcí, převody měn a mezinárodní dodávky. Díky integraci platformy FiftyOne tak portál Gilt.com může rozšířit svou nabídku elektronického obchodování do celého světa a nabídnout tak všem zákazníkům stejnou kvalitu služeb jako mají zákazníci v USA.
Členství v portálu Gilt.com je zdarma. Pokud se chcete stát členem portálu, přihlaste se na webové stránce http://www.gilt.com/internationalshipping.
O společnosti Gilt Groupe, Inc.
Gilt Groupe, http://www.gilt.com, je inovativní portál pro online nakupování, který svým členům nabízí to nejlepší zboží, nabídky restaurací a zážitků na každý den za skvělé ceny. Firma Gilt trvale hledá ty nejlepší nabídky značkových produktů a služeb z celého světa. Zaměřuje se zejména na módní zboží pro ženy, muže i děti, domácí dekorace, umělecké předměty, nabídku hotelového ubytování a cestování. Kromě toho firma nabízí jedinečné produkty ve a služby ve stále rostoucím počtu měst a destinací. Věříme, že každý den nabízí příležitost nechat se inspirovat a inspirovat druhé.
Zdroj: Gilt Groupe, Inc.
Jennifer Miller, Gilt Groupe, Inc., +1-646-524-9102, jmiller@gilt.com